Det gik desværre ikke, som vi havde håbet.. Ægget var godt nok blevet befrugtet, men det havde delt sig på en måde, så det var ubrugeligt..
Jeg brød helt sammen, da jeg havde lagt røret (var på arbejde), og jeg fik derfor at vide af min nærmeste leder, at jeg skulle tage hjem og komme ovenpå. Så ligenu ligger jeg på sofaen under dynen og forsøger at komme videre.
Jeg har snakket med min leder om, at jeg ved næste omgang tager helt fri fra dagen for ægudtagning til og med ægoplægningsdagen, da jeg slet ikke kan koncentrere mig om arbejdet. Tankerne er alle mulige andre steder end på arbejdet, så det er omsonst, at jeg er der.. Jeg har heldigvis en § 56 aftale med mit arbejde, så der er ingen sure miner, når jeg skal have fri til behandling.
Jeg skal ringe til sygeplejerskerne på klinikken på torsdag og får så at vide, hvad der skal ske næste gang. De skal lige have tid til at se journalen igennem og snakke med lægen om næste behandlingsplan. Vi håber naturligvis, at vi kan nå endnu en kort behandling, men ellers så er vi godt igang med at spare op til 1 behandling efter nytår..
Tror I, at vi kan få lov til at starte op på næste behandling, når jeg får min mens om ca. 1½ uge?? Vi har jo ikke fået lagt æg op, så vi burde da vel ikke skulle vente en cyklus før vi kan komme igang med næste behandling?
Åh, hvor jeg dog håber, vi kan nå endnu en kort behandling inden jul!