BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

"%#&¤%/%&/¤%

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

"%#&¤%/%&/¤%

Indlægaf Juul79 » tirs, 19. august 2008 17:42

Har bare lige et surt opstød. Kender I det når ens veninder lige har fået en lille. Det har tre af mine nemlig indenfor de sidste 2 mdr og den sidste kom i går. Bliver bare nogen gange så trist og deprimeret. Det er bare så unfair. Har bare ikke nogen at snakke med lige nu. Min mand er på øvelse og vi er lige flyttet til en ny by, så jeg kender ikke rigtig nogen. Mine veninder har heller ikke lige tid - de har jo deres - og deres børn. Øv hvor er jeg bare gal over det skal gå ud over os!!! Jeg har det nok okay igen om nogle timer. Verden kan jo ikke sådan gå under.... :roll:
Efter 4 års forsøg. Endelig gravid ved IUI-d efter 5 ICSI forsøg.....!
Billede
Juul79

øvøvøv

Indlægaf brud2008 » tirs, 19. august 2008 19:44

øvøv kender det alt for godt med alle ens veninder og familiemedlemmer popper som popcorn-og vi bliver snydt :-( Men det er svært at tage op men mine veninder er faktisk rigtig gode at snakke med.selv om en har en lille datter på 2 mdr så er hun der for mig 100 % jeg snakkede om jeg havde brug for at komme ud,så hun tager da lige med til pigefrokost så bliver hendes mand sat til at babysitte.Det kan man da kalde en god veninde :D men håber du evt får et par veninder i den nye by eller kan bruge de gamle-det skal nok blive din tu snaor jer-cyber kram herfra.
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf dmi » man, 25. august 2008 20:51

uhh kender det også godt. Jeg har lige besøgt min veninde i dag, hun fødte her mens vi var på ferie. Inden jeg skulle der op, skulle jeg jo lige have noget med til hende. Så jeg valgte at køre forbi babysam på vejen. Puha ikke et godt valg, der er jo selvfølgelig fyldt med nye babyer og gravide kvinder, men kunne jo bare have holdt mig væk derfra, men det var ikke sjovt at se på. Men sådan er det, livet går videre og vi må bare blive ved med at tro på at det nok skal lykkes for os allesammen på et tidspunkt.
Knus fra
DMI
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Tibina » tirs, 26. august 2008 21:29

Må faktisk indrømme, at jeg holder mig lidt fra de gravide veninder og veninder med små babyer, dvs. at jeg ikke ser dem så tit som jeg ellers ville have gjort. Det er ikke rart at blive overhalet indenom - igen og igen

Jeg snakkede med min mand om det, og jeg troede, at han ville være fordømmende, men han sagde, at det jo var ligesom når man var blevet forladt af en kæreste og alle ens venner var nyforelskede. Det er jo ikke til at holde ud.

Det er jo ikke fordi de ikke er mine veninder mere, jeg behøver bare ikke at rende dem på dørene i øjeblikket. Det bliver vel også snart vores tur - ik

:D
Mor til Freya 05. Endelig gravid igen efter 2 år og 2 MA. Mor til Sarah Nov. 09
Tibina

Geografisk sted: København

Tilbage til Barnløshed og behandling