BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SVAR PÃ… BP

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

SVAR PÃ… BP

Indlægaf m83 » tirs, 03. maj 2011 15:53

Hej piger, så har jeg fået svar på ny bp og den var steget til 6360, hvor den jo helst skulle være steget til omkring 8000, så jeg skal have taget ny bp i morgen og på fredag, for at de kan se om det fortsat stiger, det er virkelig træls at vi ikke bare kan få et super flot tal, som er steget som det skal.....men som sygeplejersken sagde, så er det jo positivt at den stiger, og at det jo er tegn på at der er et levende foster, men de vil bare gerne være sikre på at det fortsat bliver ved med at udvikle sig......og så sagde hun at de havde overvejet en scanning til mig, men den vil ikke kunne vise om alt udvikler sig som det skal, det vil bare kunne vise at der ligger et foster derinde.........åhhhh, hvor er det træls, jeg har lige tudet og tudet fordi jeg syntes det er så viiiiiiiiiiidt fustrerende ikke at kunne få et 100% positivt svar, så vi snart kan begynde at slappe af og nyde det.......
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Re: SVAR PÃ… BP

Indlægaf Snorre » tirs, 03. maj 2011 18:33

Sikke en gyser! Jeg kan godt forstå, at du bare gerne vil kunne sige "nu er den der" - det andet er bare så hårdt! Men det lyder jo heldigvis som om tallet stadig stiger stille og roligt, skønt det muligvis ikke helt følger optimal kurven. En scanning så tidligt giver ikke rigtig svar på det store. Der ligger jo allerede et foster derinde, så er nok bare det, den kan bekræfte. Men alle tiltag, der kan skabe lidt ro er måske rar i jeres situation.
Jeg håber virkelig at det fortsat går godt! Men når først fosteret er gået igang med at vokse, dukker der let alle mulige andre bekymringer op :-) Det kan vist ikke være anderledes - og slet ikke i en situation, hvor man har været igennem et langt behandlingsforløb.
Positive tanker herfra! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 03. maj 2011 21:58

Åh sikke en blodprøve-gyser du er blevet udsat for :shock: Havde også håbet for dig at du ville få et sikkert svar på at alt er som det skal være, så du ka få lidt ro i sindet. Men ja, man kan sige at det i hvert fald er positivt at den stiger, selvom kurven ikke følges helt optimalt!
jeg håber virkelig at de næste bp'er kan vise at hcg bliver ved med at stige. Måske følger din spire bare sin egen kurve? Du har jo stadig tegn på graviditet og ingen blødning vel? Så det må da betyde at der er en lille spire der er i gang med at vokse sig stærk :D
Du får fortsat en hel bunke krydsede fingre her fra xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx!
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf m83 » tirs, 03. maj 2011 22:48

hej piger, tak for jeres opmuntringer :-) Katrine-mor: Nej der er ikke tegn på blødning og stadig graviditetssymtomer, men ja jeg er jo også gravid, men nu skal vi bare være sikker på at den lille spire bliver ved med at vokse, og så håber vi bare så meget på et godt tal på torsdag, når det næste svar kommer.....
Brugeravatar
m83

Indlægaf Aurum » tirs, 03. maj 2011 23:57

Jeg føler SÅ meget med dig!

Jeg har gået igennem 3 af den slags uger med 2 bp pr uge.
Mine graviditetssymptomer var svage og til at overse (bortset fra den rulle marcipan jeg fortærede som om jeg var ved at sulte). Og jeg fik menstrution hvilket lægerne så som et foruroligende tegn.

Din situation lyder meget bedre trods alt!

XXXXXXXXX fra mig

Aurum
Aurum

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Titti » ons, 04. maj 2011 10:43

Pøj pøj kære ven, ja det er sgu da utroligt at den ikke bare "flasker" sig! Håber virkelig at den bliver hvor den skal!!
Mys
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Panna » ons, 04. maj 2011 18:07

Jeg kan godt følge dig i at det er vildt frustrerende at man ikke kan få et ordentligt svar. Jeg har også været igennem det der blodprøve-helvede, så jeg kan sagtens sætte mig ind i hvordan du har det. Jeg håber og krydser fingre for at dit HcG-tal snart får taget sig lidt sammen og fordobler sig ordentligt.
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf m83 » tors, 05. maj 2011 17:23

Hej piger. Så har jeg fået svar på endnu en bp og den var 9880 hvor den skal ligge omkring 12000, så det er jo ikke helt nok, ih hvor er det dog træls at vi ikke kan få et 100 procent positivt svar. Lægen sagde at tallet jo var flot højt, når jeg er i uge 6, men det skal jo helst fordobble sig. Hun sagde at det var underligt at det arter sig som det gør, det kan være at alt er som det skal være, men det kan også være en graviditet uden for livmoderen, åh det håber jeg virkelig ikke det er, burde jeg så ikke have ondt? Nå men skal have taget en ny bp i morgen, som vi så får svar på mandag, og så skal vi til scanning på næste torsdag. Åh hvor er der lang tid til.
Brugeravatar
m83

Indlægaf Katrine-mor » tors, 05. maj 2011 19:42

Åh hvor må det være frustrerende ikke at kunne få et klart svar :!:
Jeg håber virkelig at den nye BP kan give et billede af en sikker stigning. Selvom den ikke er så høj som den burde være, så stiger den da stadig meget fra gang til gang. HÅBER HÅBER HÅBER at alt er okay og at spiren sidder som den skal :D Tænker også at du nok ville have ondt, hvis det var en GUL.
Lyder godt at du skal scannes næste uge, selvom der er læææææænge til torsdag :shock:

Sender dig fortsat mange positive tanker og krydsede fingre XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf stinapigen79 » tors, 05. maj 2011 21:17

det lyder som om dine blodprøver følger sin egen vej den bliver da højer og højer for hver gang håber virkelig den er hvor den skal være
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Panna » tors, 05. maj 2011 21:57

Det var da utroligt med det HcG.. !!

Angående graviditet udenfor livmoderen, så kan jeg fortælle dig at du intet mærker før den dag æggelederen springer... Måske kan man mærke en lille bitte svag trykken i æggelederen, men det gør ikke ondt. Det er også derfor det er så farligt, for der er ingen forvarsel. MEN jeg synes altså ikke at det lyder som en graviditet udenfor livmoderen, for så tror jeg altså ikke at dit HcG ville være så stort og udvikle sig så meget som det nu en gang gør. Da min æggeleder sprang var jeg i 7. uge og havde et HcG på ca. 1100... men måske er det også forskelligt fra kvinde til kvinde... Ellers ville din læge vel ikke have nævnt det.

Jeg håååååber virkeligt at alt er som det skal være og at dit HcG's udviklen bare er en af naturens små luner.

Jeg krydser så meget fingre for dig og den lille. Du fortjener så meget at det lykkes denne gang :D
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf MÃ¥neMarie » fre, 06. maj 2011 08:53

Ihh altså, kan godt forstå I har brug for et 100% klart svar, så I bare kan slappe af og nyde det.. det må være svært at skulle gå og ligge lidt bånd på sig selv og sin glæde, fordi HcG ikke er helt præcist som det skal være.. :???: MEN jeg er altså meget optimistisk på dine vegne og er sikker på at alt er fint! Synes nemlig også dit HcG lyder ret højt i forhold til at skulle være en GUL, men det skal jeg selvfølgelig ikke kloge mig på :roll:
Billede
MÃ¥neMarie

Tilbage til Barnløshed og behandling