BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

stolt af mig selv...

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

stolt af mig selv...

Indlægaf brud2008 » ons, 03. september 2008 10:40

vil bare lige prae lidt :D selv om det er 3 og sidste forsøg i behandling vil jeg lige prale lidt.er total nåle- fobisk.så har kun selv taget gonal f pennen da den ikke e så slem,så har jeg haft en veninde som er sygeplejerske til at give mig dem hvor der er en hæklenål på istedet for en alm menneskelig nål :D men denne gang overvandt jeg minf rygt og har taget den første orgalutran selv så nu er der kun 4 tilbage plus ovitrellen.GJORE DET SELV :wav: er vildt stolt af mig selv...gjore det da vi gerne vil holde dette sidste forsøg helt hemmeligt for familie og venner.Kun arbejdet og i ved det det.Oveni har vi jo spist lidt sundere,fået zoneterapi og jeg er i dette sidste forsøg sygemeldt fra ægoplægning til BP.så dette må være nu det skal ske.et lidt unødvndigt indlæg,men man må være lidt stolt :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Re: stolt af mig selv...

Indlægaf kathe » ons, 03. september 2008 11:18

hejsa
du kan godt være stolt af dig selv det er flot du overvandt din frygt :wav:
jeg xxx alt for det lykkes jer..

knus
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Maj79 » ons, 03. september 2008 15:55

Sejt nok at du selv kan stikke dig det kommer jeg aldrig til at kunne men er egentlig heller ikke interesseret i at lærer det men nu kan de fleste på arbejdet godt finde ud af at stikke så de hjælper mig når kæresten ikke er hjemme eller jeg er i aftenvagt.
Maj79

Geografisk sted: østjylland

Indlægaf m83 » ons, 03. september 2008 16:13

hej brud

kan godt orstå du er stolt af dig selv, det er også super stærkt gået :lol:
håber virkelig at det lykkedes for jer denne gang.....xxxxxxx alt hvad jeg kan :D
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Indlægaf dmi » ons, 03. september 2008 18:52

WAUW.....kan godt forstå du er stolt....det ville jeg også være hvis det var at jeg kunne, men det kommer jeg ikke til...sidste gang vi var i beh. havde jeg bestemt mig for at jeg selv kunne tage pennen, men nej når det kom til stykket så kunne jeg ikke. Så det er flot at du kunne....
Hvad har du sagt på dit arbejde ang. sygemeldingen....eller ved de godt om behandlingen??
Jeg håber virkelig at det lykkes for jer denne gang....
Knus fra
DMI
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

...

Indlægaf brud2008 » ons, 03. september 2008 19:31

ja man bliver lidt stædig,og det var med rstende hånd og adskillige minutter men jeg gjore det,orker ikke en masse spørgsmål så nu kan vi selv indvie folk når vi har lyst og overskud og det kommer jo an på udfaldet :D men arbejdet ved det allesammen da jeg jo bliver sygemeldt fra næste uge efter øo,har et forstående arbejde med en masse kollegaer der er guld værd.Har kun fået at vide jeg skal tænke på mig selv,så dem kan jeg ikke klage over :D glæder mig bar til at blive ruger igen :D
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Tilbage til Barnløshed og behandling