Det håber jeg sørme, at der er. 2 måneder er en lang pause, når I nu så gerne vil være gravide. Jeg mener at kunne huske, du har flere fryseæg liggende. Er det dem I bruger, eller er planen at starte op på en frisk behandling? Mange mange gange held og lykke!
vi skal i gang med fryseforsøg er jeg også kun lidt glad for måtte ringe selv da jeg ikke havde hørt noget fik afvide der ingen besked var fra mig men blev nu også afbrudt da jeg var ved at indtale tlf nr men fik afvide at hvis jeg ikke havde haft mine frost forsøg måtte de springe mig over til næste gang pga rigtig mange havde tilmeldt sig
Øv, så kommer du ikke til i denne måned?? Det havde jeg da regnet med på dine vegne - du har ventet hen over hele sommeren! Fryseæg koster jo ikke meget af deres tid - hvor er det frustrerende!
jo snorre jeg kommer med men kun fordi vi har fryseæg hvis vi ikke havde måtte vi vente en måned mere så vi er med skal scannes den 11/9 så håber sådan det går denne gang selv om det er fryseæg syntes efterhånden vi har ventet længe
Rigtig meget held og lykke.... Det var sku da godt, at i havde jers fryse æg så i ikke skulle vente 1 md. mere. Det ville da have været for irriterende!!!
Håber virkelig, at September måned bliver din, det har du som nogen fortjent :)