BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

spændingen stiger...

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

spændingen stiger...

Indlægaf kristensen82 » søn, 03. oktober 2010 17:31

Jeg har lige brug for at lufte lidt ud i mine tanker.. igen igen :) Jeg føler lidt mit liv er en gyser lige for tiden. Jeg blev insemineret for 12 dage siden og skal altså teste på tirsdag. Jeg har haft underlige mens smerter siden min fødselsdag d. 25/9 - dvs. en uges tid nu.. de kommer og går lidt, men jeg plejer aldrig at have mens smerter før den dag jeg får mens. Men det hele kan jo være anderledes nu.. jeg er jo trodsalt blevet prukket og stukket i en del. Derudover har jeg ømme bryster.. det har jeg altid fra jeg får ægløsning og ind til mens kommer, så det kan jeg heller ikke regne... Hver gang jeg går på toilettet er frygten der for, at mens kommer... men ingen tegn på det endnu... Pyha, det er lidt for spændende for mig... nu må tirsdag godt bringe en positiv test til mig. Ihh hvor er ventetiden lang!!!
Billede
kristensen82

Re: spændingen stiger...

Indlægaf Stinna30 » søn, 03. oktober 2010 18:52

Uh, det er spændende, hepper på dig :alien: Ja, menssmerterne kan sagtens være et godt tegn - er det første gang, du er blevet insemineret? For ja, det kan jo skyldes hormoner, at du får lidt andre symptomer, men håber selvfølgelig for dig, at den er der XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf kristensen82 » søn, 03. oktober 2010 19:19

Tak for x´erne.. Ja det er første gang jeg er blevet insemineret... og håber da det er den sidste. Jeg havde to fine æggeblærer på 19 mm, og manden leverede super... Jeg fik en renset prøve op på 34 mill. , så håber da det er årsagen til den uro jeg har i underlivet. Det er første gang jeg har følt jeg er med i en gyser bare ved at gå på toilettet.. haha :razz:
Billede
kristensen82

Indlægaf Snorre » søn, 03. oktober 2010 20:24

Jeg håber også den er der :-) For flere er det jo bare én gang insemination der skal til, for lige at få den rigtige timing :-) Glæder mig til opdate :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf kristensen82 » tirs, 05. oktober 2010 12:46

Ja så blev det testdag. Testen viste negativ :( Jeg har ikke fået mens endnu, og stadig ingen tegn på den kommer, så der er et spinkelt håb endnu. Jeg har aftalt med fertilitetsklinikken, at jeg skal afvente et par dage mere, og tage en test hvis ikke mens er kommet. Jeg regner med at vente til fredag. Øv hvor er det nedslående... nu håber jeg bare at jeg er en af dem der skal lidt længere hen for at testen kan måle hcg i min urin... Ja man kan vel altid håbe ... ellers er det jo op på hesten igen.
Billede
kristensen82

Tilbage til Barnløshed og behandling