Jeg ved ikke om nogen af jer kan huske mig, men jeg har en gang været meget aktiv herinde på forummet og efterhånden været i gennem en hel del pga. projekt baby. Da jeg selv var I behandling eeelskede jeg solskinshistorier, da de fik mig til at føle håb for at det virkelig kan lykkes, så en lille solskinshistorie fra mig skal I have..
Jeg har været I ICSI behandling på Riget og efter 4 forsøg, samt et hav af afvisninger og ventetid, var jeg ved at blive godt sprød og trist over projekt baby, der bare ikke kom nogle vegne
Efter to afvisninger mere, Rigets sommerferie og vores egen sommerferie, fik jeg så lov til at komme i kort behandling med start i aug. Denne gang skulle jeg stimuleres med menopur i stedet for gonal-f, som jeg har brugt de andre gange.. Det blev til hele 12 æg
Tolv dage senere bestemte jeg mig så for at få det overstået og få taget en G-test.. jeg vidste jo den ville være negativ, så jeg kunne ligeså godt bare få den taget, tudet ud, og så kunne vi komme videre.. men hov, en fin nr. 2 streg dukkede op på testen..! Jeg kunne slet ikke forstå det, så morgenen efter tog jeg en test mere og sørme om der ikke også var en fin streg på den.. Dagen efter skulle jeg så have taget BP og fik svaret ’Tillykke, du er gravid’… hold da op hvor jeg tudede, det var bare det mest fantastiske svar
!Tre uger senere var vi så på Riget til en tidlig scanning og her kunne vi se et fint hjerteblink på vores lille chokoladefrø, der lå og hyggede sig inde i maven.. Forrige fredag var vi så til NF scanning og der lignede chokoladefrøen nu en rigtig baby med arme og ben, som den lå og viftede med...
I dag er jeg så 14+3 og er ved at bule noget ud på maven…det er så fantastisk og jeg er bare så lykkelig for at det endelig lykkes efter 3 ½ års ventetid

kæmpe stort tillykke. Jeg har en veninde, der lige er blevet gravid ved 3. IVF efter ca. 3 1/2 år forsøg, og det er bare ekstra skønt, når det lykkes for nogen, der har måttet kæmpe længe. Nyd din graviditet og især andet trimester, som jeg syntes var det skønneste