BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Solskinshistorie

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: Solskinshistorie

Indlægaf m83 » tirs, 21. december 2010 16:42

Kære Måne-marie. Jeg kunne se at du skrev at du af og til tænkte på mig og svipsen, og det blev jeg simpelthin så glad for at læse, det er første gang jeg er herinde i rigtig laaaang tid.
KÆMPE STORT tillykke med din graviditet, hvor er det bare helt fantastisk at læse, at det endelig er lykkedes for nogle af os "gamle" Bib'e :-) r
Jeg blev også så glad da jeg læste din solskinshistorie, for ja det betyder så meget for vores tro på at det kan lykkedes en dag for os alle sammen.
Min lille opdate er at vi ligesom jer har holdt en pause, der var mere end tiltrængt, så vi holdt en pause på 5 måneder.....og har faktisk lige fået sat 3 fryseæg op sidste tirsdag, så nu skal der testet den 29 dec, puha det bliver så spændende. Vi krydser alt hvad vi kan for at chancerne er bedre nu, hvor vi har fået sat 3 æg op....
Men opfølgning følger selvfølgelig....
Stort knus og rigtig god jul til jer alle sammen fra M83
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Indlægaf Stinna30 » tirs, 21. december 2010 21:00

Dejligt at høre fra dig, m83 :D Jeg håber, du får den bedste afslutning på 2010, som man kan tænke sig. Vildt med 3 æg :shock:
Glædelig jul og godt nytår til dig også :D
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf MÃ¥neMarie » tors, 23. december 2010 09:45

Kære m83.

Hvor er det bare dejligt at høre fra dig :D og endnu mere dejligt at du har fået hele tre eskimo-æg op.. Håber af hele mit hjerte at bare et eller måske to holder godt fast, så du også kan komme med over på gravidsiden, hvor græsset virkelig er grønnere.. Hvor bliver det bare spændende.. jeg vil holde øje med din update.. Som jeg også har skrevet i et andet indlæg, var der en læge der sagde til mig 'at så længe det er muligt at befrugte ægget og få det til at dele sig, så skal en graviditet kunne lade sig gøre, det er kun et spørgsmål om tid..' Så jeg er glad for at høre at I holder ved.. Nu er det altså også SÅ meget din tur!

Ja det er virkelig dejligt det er lykkes for os.. jeg er også bare så glad :D selvom det til tider stadig føles meget uvirkeligt og for godt til at være sandt.. men så tænker jeg på hvad vi har været igennem, og så er det vel egentlig ikke for godt til at være sandt, men nærmere velfortjent.. ligesom det ville være mere end velfortjent at det lykkes for jer!!

Mange knus og god jul fra mig :santa:
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf stinapigen79 » søn, 26. december 2010 12:24

hejsa månemarei du skal da også have et tillykke fra mig har selv goldt pause her inde fra er blevet afvist 3 gange og skal nu til at betale selv lidt træls men må jo videre
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf dmi » man, 31. januar 2011 10:10

Kære Månemarie.
Det var dog en dejlig historie at læse, når man for første gang i længere tid logger på. Sidder her og tuder, for det vækkede mange følselser og minder fra den gang hvor det endelig lykkedes.
Mange gange tillykke, hvor har I bare fortjent det efter al den kamp. FANTASTISK.
Knus
DMI
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf MiraklernesTid » man, 31. januar 2011 18:31

Dejlig afslutning på en tid der var ved at få has på dig.. :D

Kæmpe tillykke og tak for en grund til at smile og tænke: Ja, det skal nok komme jo.. Før eller siden.. Vi har snart prøvet i tre år, så er ved at blive godt utålmodig.. Men men.. Det skal jo nok lykkes ;-)
K= ok
M= lav sædkvalitet

3 x IUI, negativ, 2010 -> 2011
2 x ICSI, negativ, 2011
1 x IUI med donor, august, negativ

Billede
Brugeravatar
MiraklernesTid

Geografisk sted: Nykøbing Sj

Indlægaf MÃ¥neMarie » tors, 17. februar 2011 23:57

Tusind tak for jeres beskeder.. Jeg går stadig rundt på en lyserød sky og er så lykkelig for min lille guldklump i maven.. det er bare så fantastisk!

Miraklernes tid.. det skal helt sikkert nok komme, men åhh den tålmodighed kan være svær at finde nogle gange..kender det så godt! Jeg krydser fingre for at det snart er din tur..
Billede
MÃ¥neMarie

Foregående

Tilbage til Barnløshed og behandling