BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

smerter i højre side

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

smerter i højre side

Indlægaf paloma24 » søn, 19. december 2010 15:05

Kan man godt være lettere overstimuleret i den ene side men ikke den anden???

Jeg fik jo lagt æg op i torsdags, og fredag fik jeg pregnyl som støtte... Det gav en masse træls smerter især i højre side.... I går aftes da jeg skulle i seng var det endnu værre, og gik omkring æggestokken i højre side og den højre side af skambenet?

Der er ike noget i venstre...

Jeg tænker tanken GUL, men i samme sekund maner jeg det til jorden igen... Æggene er kun lige ved at være i et stadie hvor der kan sætte sig fast, så jeg burde vel ikke kunne mærke den slags endnu...

Højre side havde flest æg... Venstre havde 6-7 højre havde 9-10???

Jeg får også det der lustino eller hvad det hedder... Sådan nogle knastørre hovedpinepille lign stikpiller som jeg ikke er venner med!!! De skulle give færre gener, som udflåd, underlivssmerter osv... Det er så løgn... Masser af mens smerter og har inden for de sidste par døg troet jeg har tisset i bukserne 4-5 gange :roll:

Kan i ikke lige berolige mig lidt og fortælle mig at det er pregnylen der går ind og driller min æggestok????
paloma24

Re: smerter i højre side

Indlægaf Panna » søn, 19. december 2010 15:27

Hmmm.. mon ikke man godt kan være overstimuleret i kun den ene side? Overstimulering opstår jo når de tømte æggeblærer bliver fyldt op med væske efter ægudtagningen. Og da du havde flest æg i højre side er det meget muligt at det er derfor du kun kan mærke noget der...

Én ting er sikkert.. Det er i hvert fald ikke en GUL du allerede kan mærke. Den kan du ikke mærke før æggelederen er lige ved at springe... Så det må du altså ikke være bange for!
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Re: smerter i højre side

Indlægaf paloma24 » søn, 19. december 2010 15:53

Tak! Det var netop sådan noget jeg gerne ville høre! :-) der er ingen grund til at bryde mit hoved med den slags dumme tanker!
paloma24

Tilbage til Barnløshed og behandling