Endnu engang med nyt præparat!
Første tur: Menopur (kort)- resultat 4 ægblærer, 2 æg begge befrugtet, kun et lagt op
Anden tur: Menopur og bravelle (lang) - resultat 32 ægblærer, 25 æg, flere befrugtet, men kun et der virkede
Denne gang puregon kort behandling...
Var ellers ved at støde ind i en ny forhondring...
Ringede til sygehuset i torsdags og meldte mig til og kom til scanning i går, hvor min slimhinde var 7.92 mm.... Den må max være 5 når man starter på hormonerne...
Fik ny tid i dag, og i går tog blødningen til, men jeg var ret sikker på at jeg ikke kunne nå at bløde det hele af på under et døgn...
Men men men i dag - efter 24 timer med stærke smerter og rasende blødning- havde jeg en slimhinde på 2.3 mm... Så en ny oplevelse er hermed oplevet... En krop der samarbejdede lidt :P
Her til aften har jeg så fået første sprøjte.... Og som alle mine andre forsøg er jeg totalt hys omkring hormonerne, og skide bange for dem
Jeg skal have pregnyl denne gang istedet for ovitrelle... Lægen som er ny sagde at det brugte de på riget til kvinder der vejede ver 80 kg fordi så virkede det bedre... Har de sidste forsøg så bare være noget lala tænker jeg så!!