Titti skrev:Jamen så er der en uge imellem vores behandlinger

, det skal bare være nu! Én på mit arbejde er gravid, så mindes om det hver dag... pust! og så stor-ryger hun, det er til at få kvalme af. Tænk at hun frivilligt forgifter sit lille barn, fatter det ikke! Nå, undskyld....kom lige på afveje. Pøj pøj til dig

tak for de søde ord :) ja det er faktisk rart at have nogle at følges med. Det har været så ensomt ikke at have nogle at dele alle ens tanker og hele forløbet med. Altså jo du ved en som er igang med det samme og forstår på en anden måde end udefrakommende kan :)
er enig i at denne gang så lykkes det bare for os alle :) Tanken om flere forsøg er bestemt ikke tillokkende men har samtidig også en helt anden fornemmelse denne gang for at det faktisk kan lykkes. Har haft meget svært ved at tro på det de andre gange og har helt ro i kroppen denne gang. Har været en del stresset under de sidste 2 forsøg (måske derfor det ikke har lykkes?) så satser på at denne gang lykkes det faktisk :) Tror ihvertfald på det bedste indtil det modsatte er bevist :)
den ene af mine bedste veninder har en datter på 2 mdr så her er det også svært at glemme tankerne specielt fordi stortset hele min FB venneliste består af gravide eller nogle der har født indenfor det sidste år.
kan også få det helt dårligt ved at nogle ryger mens de er gravide. Specielt når man selv har gjprt ALT hvad man kan for at give et kommende barn de bedste vilkår (droppede selv cigaretteren for 1,5 år siden) og alligevel er vi stadig barnløse :( Mens andre bare kan gøre som de lyster opg stadig blive gravide uden problemer :(
pøj pøj til dig også :)