BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

så kom mens...SNØFT

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

så kom mens...SNØFT

Indlægaf brud2008 » tirs, 23. september 2008 11:14

syntes godt nok liver er uretfærdigt lige nu,det er sku hårdt det her BIB ræs,og blive skuffet gang på gang tærer på kræfterne.Det gode i det her er da jeg har min mand,hvad skulle jeg gøre uden min skønne evige optimistiske mand :D men sidder bare og tuder og tuder...come an Anette,det er jo ikke som om du mistede nogen du havde...kun drømme :pale: jeg undre mig over om det nogensinde vil lykkedes for os,vil lægge mig under dynen og have lidt mere ondt af ynkelige mig,så kan godt være jeg skulle tage en lille pause herfra....hvor at få alle de babyer lidt på afstand,ikke at jeg under jer at blive gravide...men for at tackle min egen sorg.Tak for alle jeres tanker og xxxxxx piger,skal nok sende jer en masse positive tanker jeres vej.KNUS
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf MamaA » tirs, 23. september 2008 13:21

Kære Brud2008
Der er nok ikke så meget vi kan sige der kan gøre det godt igen.
Men jeg håber og ønsker dig alt godt fremover.

HÃ¥ber inderligt at det snart bliver din tur.
Billede
MamaA

Indlægaf m83 » tirs, 23. september 2008 14:00

hej brud.....håber du har læst mit indlæg til dig på mm-siden, men sender dig også lige en masse og kæmpe store KRAM OG KNUS herinde.....:-)
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Indlægaf silleb » tirs, 23. september 2008 14:10

Kære Brud
Hvor er det bare trist, og selvfølgelig føler du det som om du har mistet noget. Vi havde nok alle herinde krydset fingre til det sidste, det er ikke til at bære når der ikke er en lykkelig slutning - så kan det jo også ske for en selv :crybaby:
Jeg forstår til fulde hvis du ikke klikker herind foreløbig

Mange tanker og knus
silleb
Prøvet siden maj 2007
3 IUI'er - negative
1. IVF: Blodprøve: positiv :)
Lea kom til verden 21. februar 2010
Gravid igen på gammeldaws manér - termin 20. aug. 2012
Brugeravatar
silleb

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Ingelise » tirs, 23. september 2008 14:56

Kære Brud

Hvor er det bare trist, var så sikker på det vil lykkedes for jer denne gang.
Må jeg spørge hvad er jeres muligheder nu?

Mange knus

Ingelise
Alfred født d. 21. Januar

Billede
Ingelise

Geografisk sted: Næstved, Mogenstrup

Indlægaf kathe » tirs, 23. september 2008 15:02

kære brud
jeg er så ked af det på jers vegne og jeg sender dig en masse knus og et kæmpe kram..

knus kathe
kathe

Geografisk sted: nordjylland

Indlægaf Snebold » tirs, 23. september 2008 15:37

Kære Brud
Hvor trist og uretfærdigt. Føler med dig og din mand.
Håber ikke I helt mister modet, du skal nok blive mor, om ikke på den ene måde, så på den anden.
Knus Snebold
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

...

Indlægaf brud2008 » tirs, 23. september 2008 15:53

takker for jeres søde hilsner.Ingerlise vores mulighed er nu på privathospital/klinik.Skal til en afsluttende samtale på OUH og så videre.Min mand som jo desværre er problemet-sige de.Men hvorfor er jeg ikke gravid hvis jeg intet fejler-så håber på nye mere uddybende undersøgelser i det private.Men manden mender vi skal prøve IUI-D altså med donor.Men det ved jeg ikke om jeg kan magte endnu,syntes jeg skylder ham at være stærk at prøve lidt endnu...men nu får vi se.Glæder mig bare til at blive afsluttet i OUH nu og komme til et andet sted og forhåbentlig giver det egvinst en dag.Kram
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf den glade » tirs, 23. september 2008 17:38

hej brud

det gør mig virkelig ked af at høre at det ikke lykkedes var ellers helt sikker på at det skulle være jer denne gang.... har helt tårre i øjnenepå jeres vegne... håber at det private kan hjælpe jer videre og give jer ønske barnet... alt held og lykke til jer begge to... håber virkelig på det bedste...

Kæmpe trøste kram og varme tanker sender jeg til dig...
Billede
den glade

Geografisk sted: valby

Indlægaf Maj79 » tirs, 23. september 2008 17:42

Øv øv det er ikke rimeligt at det ikke gik som det skulle den her gang. Jeg kan godt forstå at du ikke er helt vild med tanken mht. donor sæd det er altså også noget af en beslutning at tage efter min mening. Jeg håber at det private kan gøre mere for jer end det offentlige
Maj79

Geografisk sted: østjylland

Re: ...

Indlægaf Ingelise » tirs, 23. september 2008 18:35

Jeg vil sige det er stort af din mand han vil lade en anden sæd komme til, men jeg kan godt forstå dig, at du gerne vil vente, det må virkelige være psykisk hårdt både for dig og din mand.

Jeg krydser alt hvad jeg kan for du bliver mor i 2009.

Mange knus

Ingelise
Alfred født d. 21. Januar

Billede
Ingelise

Geografisk sted: Næstved, Mogenstrup

Indlægaf LoisLane » tirs, 23. september 2008 21:39

Hvor er jeg ked af at høre at det ikke lykkedes denne gang. HVor må det være uendeligt hårdt. Jeg sender din mand og dig en tanke, og håber at i indenfor det næste år kan stå med en guldklump i hænderne.
Efter 1,5 års forsøg på at blive gravid er min mand utro. Får jeg nogensinde chancen igen er det helt sikkert BoN jeg vender tilbage til. tak for nu.
LoisLane

Geografisk sted: Østjylland

Indlægaf Andrea » tirs, 23. september 2008 23:03

Ej hvor øvs at det ikke lykkes denne gang. Håber at storken snart ligger vejen forbi jer. Og håber at 2009 er jeres lykke-år.XXX. Mange tanker herfra. Knuz fra Andrea
Andrea

Indlægaf Babyhope » ons, 24. september 2008 08:18

Kære brud2008.
Det gør mig virkelig ondt at høre, at det heller ikke gik denne gang. Har ivrigt fulgt med i hvordan det gik med dig, og synes at nu måtte det da være jeres tur.
Jeg håber, at det private kan hjælpe jer, og at i alligevel står med et sundt, raskt og velskabt barn i 2009.
Mange varme tanker og kram
Babyhope
Billede

Billede
Babyhope

Geografisk sted: Falster

Indlægaf Tibina » ons, 24. september 2008 10:32

Kære brud,

Hvor gør det mig ondt, havde såden håbet at I havde held med jer denne gang. Håber I kan få mere svar i det private.

Vil lige tilføje, at min mand er resultat af IUI-D, og det har aldrig påvirket forholdet mellem far og søn, der havde ikke været mere kærlighed end hvis de havde været biologisk i familie.

Jeg håber virkelig at det lykkes for jer meget snart
Mor til Freya 05. Endelig gravid igen efter 2 år og 2 MA. Mor til Sarah Nov. 09
Tibina

Geografisk sted: København

Næste

Tilbage til Barnløshed og behandling