BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

SÃ¥ er vi startet op igen

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: SÃ¥ er vi startet op igen

Indlægaf Bøllepigen » ons, 02. marts 2011 22:38

sikke en skøn update :) Håber det lykkes denne gang :)
Bøllepigen

Indlægaf hon1974 » lør, 05. marts 2011 20:37

Hej piger!

SÃ¥ er der update igen.

Vi var til scanning igen her i formiddags, hvor der så var 6 ægblærer på mellem 15 og 19 mm samt et par små, som nok ikke når at komme med.

Da jeg jo kun har 1 æggestok, så er jeg godt tilfreds med 6 ægblærer. Ved sidste behandling var der kun 4 ægblærer ved denne scanning og de var mellem 10 og 18 mm, så de er mere "ensartede" i størrelse denne gang, hvilket klinikken sagde var en fordel. Det var noget med, at der så var bedre chance for, at de var lige modne ved ægudtagning.

Så vi håber, at der er æg i flere af dem denne gang - havde jo kun 1 æg ud af 4 ægblærer sidste gang.

ÆU er på tirsdag kl. 8.00. Det lød som om de overvejede ICSI til befrugtning af æggene og det håber jeg da lidt på. Jeg har én eller anden idé om, at der er større chance for at have æg til oplægning, når de bruger ICSI istedet for IVF, men om der er hold i det, ved jeg ikke..

Jeg har besluttet at tage fri på min § 56 aftale fra og med tirsdag og resten af ugen for at give vores behandling den bedste chance for positiv resultat. På mit arbejde er de forberedt på 3 fraværsdage i forbindelse med ÆU og ÆO, så det bliver 1 dag mere.
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Bøllepigen » søn, 06. marts 2011 03:09

Dejligt med en lille update :)

håber det kommer til at gå godt og at der kommer nogle fine æg ud af det.
Bøllepigen

Foregående

Tilbage til Barnløshed og behandling