Hejsa
Idag har vi været til behandlingsstart-samtale på klinikken i Skive.
Planen er, at det er lang behandling denne gang. Jeg skal starte med nedregulering med Suprefact på søndag d. 10. april, og så skal vi til scanning 26. april, hvor vi så også skal forvente at starte på hormonstimuleringen med Elonva (som sidste forsøg). Og d. 3. maj skal vi så til scanning igen og der skal jeg starte på Pergoveris (også som sidste forsøg). Jeg reagerede godt på Elonva og Pergoveris i sidste forsøg, så derfor synes de ikke, der skulle ændres på det.
Dejligt, at vi kan komme igang så hurtigt igen. Så håber vi bare, at det går bedre end sidste gang, så vi i det mindste når til at få lagt æg op denne gang! Det vil jo så blive 3. forsøg uden ÆO, hvis det går galt igen, og hvis det går sådan, så skal vi skrives på venteliste til æg-donation, for så er mine æg for dårlige, mener de.
Lidt af en kamel at skulle sluge, synes jeg, men hvis det er sådan det går, så er løsningen for os ægdonation, for vi vil ikke kunne blive godkendt til adoption. Og jeg og min kæreste er 100 % enige om, at det er ligegyldigt, om vi begge er biologiske forældre til et evt. barn. For os er det bare vigtigst, at der kommer et barn ud af det.
Så den næste behandling er knald eller fald for os.. Puha, det bliver en spændende og nervepirrende tid, indtil vi har et svar..