BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Så er planen for næste behandling klar - opstart på søndag

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Så er planen for næste behandling klar - opstart på søndag

Indlægaf hon1974 » ons, 06. april 2011 19:56

Hejsa

Idag har vi været til behandlingsstart-samtale på klinikken i Skive.

Planen er, at det er lang behandling denne gang. Jeg skal starte med nedregulering med Suprefact på søndag d. 10. april, og så skal vi til scanning 26. april, hvor vi så også skal forvente at starte på hormonstimuleringen med Elonva (som sidste forsøg). Og d. 3. maj skal vi så til scanning igen og der skal jeg starte på Pergoveris (også som sidste forsøg). Jeg reagerede godt på Elonva og Pergoveris i sidste forsøg, så derfor synes de ikke, der skulle ændres på det.

Dejligt, at vi kan komme igang så hurtigt igen. Så håber vi bare, at det går bedre end sidste gang, så vi i det mindste når til at få lagt æg op denne gang! Det vil jo så blive 3. forsøg uden ÆO, hvis det går galt igen, og hvis det går sådan, så skal vi skrives på venteliste til æg-donation, for så er mine æg for dårlige, mener de.

Lidt af en kamel at skulle sluge, synes jeg, men hvis det er sådan det går, så er løsningen for os ægdonation, for vi vil ikke kunne blive godkendt til adoption. Og jeg og min kæreste er 100 % enige om, at det er ligegyldigt, om vi begge er biologiske forældre til et evt. barn. For os er det bare vigtigst, at der kommer et barn ud af det.

Så den næste behandling er knald eller fald for os.. Puha, det bliver en spændende og nervepirrende tid, indtil vi har et svar..
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Re: Så er planen for næste behandling klar - opstart på søndag

Indlægaf Titti » tors, 07. april 2011 10:23

Jamen forhåbentlig behøver du ikke at tænke på donation, for den er lige i skabet denne gang ;-) April mdr. MÅ være lucky lucky.. jeg starter også op nu her i april. Mys
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Stinna30 » tors, 07. april 2011 10:41

Åh, hvor jeg håber for jer, at det lykkes :razz: mange krydsede fingre herfra.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf stinapigen79 » tors, 07. april 2011 14:50

håber virkelig det skal lykkes denne gang for jer :)
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf hon1974 » tors, 07. april 2011 15:37

Mange tak piger!

Jeg håber også, at vi ikke kommer til at skulle på venteliste til ægdonation, men nu må vi se, hvordan det går.

Iflg. overlægen er chancerne for, at det går galt igen store, så vi skal ikke sætte for forhåbninger for højt, synes han, men som han jo også siger, så skal de jo bare bruge 1 godt æg for, at det lykkes, så det vil jeg krydse fingre for, selvom jeg ved, at chancerne ikke er gode.
Mor til den lille englepige Simone, som blev født alt for tidligt i 24. uge.. Venter endnu et lille mirakel til december 2012

Billede

Billede
hon1974

Geografisk sted: Videbæk

Indlægaf Babywanted » tirs, 12. april 2011 00:26

Eih håber I kommer til at undgå den lange æg-donations-venteliste. Jeg har det nu ellers lige som jer - biologi og blod er ikke så vigtigt (men nemmere, når det lykkes).

XXXX
Lykkelig mor til 2 drenge
Brugeravatar
Babywanted

Geografisk sted: Ã…rhus

Tilbage til Barnløshed og behandling