BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

så er jeg tilbage

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

så er jeg tilbage

Indlægaf Birgitte » lør, 01. januar 2011 22:09

Hej alle

Jeg har været lidt væk fra det hele da der var så meget trælst der skete. Underlivsbetændelse efter missed abortion hvilket bl.a. gjorde at vi jo måtte holde en ufrivillig pause, jobsøgning etc.

Nu er jeg lidt ovenpå igen. Er i fuld gang med jobsøgning og er mentalt forberedt på hvis jeg kommer til at gå hjemme om en måned. Det skal nok gå :) Ang. behandling, så gik vi jo og vidste ikke rigtig hvordan og hvorledes. Vi er blevet tilbudt at komme med i et forsøg, men takkede nej i denne måned, da jeg slet ikke kunne overskue evt. ægudtagning i februar hvor jeg måske skal starte på nyt job etc... Så vi har valgt at tage en inseminationsbehandling mere og så vil vi nok forsøge at komme med i forsøget bagefter hvis vi ikke får gevinst denne gang.
Vi har også været til infomøde på Hvidovre og fik en opringning fra dem mellem jul og nytår at vi kan komme igang med videre behandling hos dem i maj.

Heldigvis er inseminationsbehandlingerne gratis indtil d. 31. marts hos privatklinikken. Og da min mens valgte at komme et par dage før tid nåede vi at komme i gang med behandling i 2010. Så var der lidt mindre at spekulere på. Det har været lidt svært og er det jo sådan set stadig at skulle til at spare op til behandling, for vi ved jo ikke om jeg har job om en måned.

Det hele skal nok gå, men der er bare meget at få til at passe sammen i mit lille hoved :)

2010 har været et hårdt år på mange fronter, så vi er sikre på at 2011 kun kan blive rigtig godt.

Kærlig hilsen
Birgitte
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
1. iui maj 10 - pos - foster død ca uge 6 (udskrab uge 9)
2.+3. iui aug/sep 10 - neg
4. iui sep/okt 10 - pos - MA
5. iui dec/jan 11 - neg
1. IVF + 1. ICSI sommer 11 - ingen æg til ÆO
2. ICSI jan 12 - 2 æg til ÆU og ÆO
Birgitte

Re: så er jeg tilbage

Indlægaf Titti » man, 03. januar 2011 00:22

Hej Birgitte

Velkommen tilbage :-) HÃ¥ber du kommer i job snarest!

Uha kan kun tale med om hvor dårligt et år 2010 har været! (dog lige med undtagelse af mit bryllup i maj, som dog var tæt på at blive aflyst pga sygdom) Fik at vide i 2010 at jeg ikke kan få børn på naturligvis mere og så mistet jeg mit job, dog er jeg kommet i job igen, men det kan jeg tilgengæld ikke overskue oveni mine behandlinger, da jeg helst ikke vil involvere dem, så ja 2011 KAN KUN og jeg mener kan kun blive et godt år, orker ikke mere! For mig er jobbet ikke vigtigt mere, men pengene er selvfølgelig en nødvendighed, for det koster jo kassen at være i behandling!!!
Så skal vi ikke bare bede til, at 2011 bliver et kanon år med bebs på vej! :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Birgitte » man, 03. januar 2011 22:21

Tak :)

Ja det lyder godt nok ikke som om du har haft et let år. Ja kender godt det med at jobbet ikke er så vigtigt mere, men at pengene er en nødvendighed.

Vi skal helt klart bede til at 2011 bliver året hvor der er bebs på vej :) Det må være vores tur til at få et fantastisk år!
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
5. iui dec/jan 11 - neg
Birgitte

Indlægaf magdalene » tirs, 04. januar 2011 18:25

Velkommen tilbage Birgitte,

Ja 2010 var et hårdt år på mange måder - også for mig. Meeeen nu bliver 2011 jo bare vores år i stedet :-)
Det glæder mig at høre at inseminationsbehandlingerne er gratis indtil d. 31. marts, det var jeg ikke klar over, så lidt heldig kan man da have lov til at være :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Birgitte » tors, 06. januar 2011 21:25

Det er det i hvert fald hos den privatklinik vi er på :) Men håber selvfølgelig ikke at få brug for mere end dette forsøg

Ja det er hermed enstemmigt vedtaget at 2011 er vores år :lol:
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
5. iui dec/jan 11 - neg
Birgitte

Tilbage til Barnløshed og behandling