Hej alle
Jeg har været lidt væk fra det hele da der var så meget trælst der skete. Underlivsbetændelse efter missed abortion hvilket bl.a. gjorde at vi jo måtte holde en ufrivillig pause, jobsøgning etc.
Nu er jeg lidt ovenpå igen. Er i fuld gang med jobsøgning og er mentalt forberedt på hvis jeg kommer til at gå hjemme om en måned. Det skal nok gå :) Ang. behandling, så gik vi jo og vidste ikke rigtig hvordan og hvorledes. Vi er blevet tilbudt at komme med i et forsøg, men takkede nej i denne måned, da jeg slet ikke kunne overskue evt. ægudtagning i februar hvor jeg måske skal starte på nyt job etc... Så vi har valgt at tage en inseminationsbehandling mere og så vil vi nok forsøge at komme med i forsøget bagefter hvis vi ikke får gevinst denne gang.
Vi har også været til infomøde på Hvidovre og fik en opringning fra dem mellem jul og nytår at vi kan komme igang med videre behandling hos dem i maj.
Heldigvis er inseminationsbehandlingerne gratis indtil d. 31. marts hos privatklinikken. Og da min mens valgte at komme et par dage før tid nåede vi at komme i gang med behandling i 2010. Så var der lidt mindre at spekulere på. Det har været lidt svært og er det jo sådan set stadig at skulle til at spare op til behandling, for vi ved jo ikke om jeg har job om en måned.
Det hele skal nok gå, men der er bare meget at få til at passe sammen i mit lille hoved :)
2010 har været et hårdt år på mange fronter, så vi er sikre på at 2011 kun kan blive rigtig godt.
Kærlig hilsen
Birgitte