Pyha.. så er den halve times mareridt overstået. Hvis IKKE de ringer fra klinikken mellem kl. 8,30 og 9,00 så er det fordi der er æg til oplægning.. og.... tadaaaa.... DE HAR IKKE RINGET !!!!
Så om nøjagtigt 2 timer ligger jeg med stængerne i vejret og bliver gjort gravid !!! (egentligt en spøjs tanke)
Lige nu er jeg lidt ligeglad med om der er æg til fryseren.. det er bare skønt at der i det hele taget er et befrugtet æg! ... men selvfølgelig gør det bestemt ikke noget hvis der er lidt ekstra.
Jeg håber også at det faktum at jeg slet ikke har haft nogen problemer denne gang gør at kroppen har lidt mere lyst til at tage i mod et æg. Det er helt mærkeligt at jeg slet ikke har været syg... ingen kvalme eller opkastninger, ingen smerter, ingen blødninger, ingen sygedage.. Selv ægudtagningen gik perfekt. Jeg fik min dobbelte bedøvelse og selvfølgelig gjorde det møghamrende ondt (det er noget med at mine æggestokke ligger dybt, så de skal presse vildt hårdt for at nå dem).. men det er første gang jeg ikke har tudet mens de tog æg ud !!!!
Så det kan da kun gå godt denne gang, ikk ?!?!?!
FJERDE GANG ER LYKKENS GANG !!!