BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Så er det ved at være tid

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: Så er det ved at være tid

Indlægaf Stinna30 » fre, 12. november 2010 15:11

Åh, hvor jeg dog håber, at det ender godt for dig, Panna. Du har simpelthen været ufatteligt meget igennem, så det vil være bunduretfærdigt, hvis du ikke får lov at beholde spiren denne gang. Jeg håber af hele mit hjerte, at det her ræs får en positiv afslutning.

Knus og tanker
Stinna
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf magdalene » fre, 12. november 2010 16:39

Held og lykke Panna - jeg håber på det bedste for dig :-)
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf Panna » fre, 12. november 2010 18:08

Tak for de opmuntrende ord... Men som ventet gik det galt igen !

Jeg fik taget blodprøve i morges og mit HcG lå på 290.. Vældigt fint.. men jeg har altså småblødt siden i mandags..

SÃ¥ vi snupper lige en biokemisk abort igen.

Skal så have taget blodprøve igen på mandag. Så I må gerne krydse fingre for at HcG'en er faldet ...

Positive graviditetstester er altså ikke altid en god ting :cry:

ØV !!!
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Snorre » fre, 12. november 2010 18:12

For pokker, Panna :-( Hvorfor skal din krop drille sådan, når den nu godt kan blive gravid?? Kan godt forstå, at du har været forbeholden siden du fik taget blodprøve.
Men kan ikke lade vær med at tænke på, at jeg har gået på et gravid gymnastikhold med en pige, der også har blødt on/off de første 3 mdr af sin graviditet, og som derfor har været til et utal af undersøgelser og scanninger.
Hun er i dag i uge 20 og alt er i orden. Men kan selvfølgelig godt forstå, at du ikke helt kan holde modet oppe....
Mange tanker herfra!
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Panna » fre, 12. november 2010 18:17

Tak for dit forsøg på opmuntring, Snorre... men nej, sådan går det ikke i mit tilfælde.

Heldigvis er jeg typen der hurtigt kommer ovenpå og holder fanen højt. Tog tudeturen i mandags da småblødningerne startede. Så nu hvor jeg kamp-bløder er jeg helt afklaret. Håber bare at HcG hurtigt falder.
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Godkendt 29/2-12
Panna

Indlægaf Panna » fre, 12. november 2010 18:31

... og forresten:

Man skal jo aldrig glemme at nævne de positive sider af sagen... KÆFT, JEG ER GOD TIL AT LAVE LYSERØDE STREGER PÅ EN G-TEST... 5 sekunder og så er stregen så tydelig at jeg kunne bede naboen om at holde den i strakt arm ! Danne HcG; det kan jeg sgu! Og så endda allerede 3 dage før testdag!!

SÃ… stolt er man !

Man må jo nyde de ting man er god til, ikk' ;-)
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Godkendt 29/2-12
Panna

Indlægaf Snorre » lør, 13. november 2010 11:11

Hæ hæ, ja du skriver lidt som jeg også kunne have fundet på det. Det er sgu grotesk, at det så ikke kan lykkes, når du nu får så markante resultater på dine graviditetstests. Så tydeligt et resultat 3 dage før testdag, er ikke helt normalt.
Man skulle jo tro at din krop på det tidpsunkt havde produceret rigtig meget HcG! Det er mig et mysterium, hvor det ikke kan lykkes! :-(
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Panna » lør, 13. november 2010 17:34

Det er nu heller ikke unormalt, Snorre. Nogen danner bare HcG hurtigere end andre. Og jeg er åbenbart ret hurtigt ude af starthullerne, når der skal dannes HcG... Men det nytter jo ikke så meget, når ægget ikke har sat sig fast.

Jeg ser det ikke som noget mysterium, at det ikke vil lykkes.. For nogle lykkes det hurtigt.. for andre tager det lang tid... og for resten lykkes det aldrig. Sådan er det bare. Jeg er afgjort ikke i den første kategori, men dermed er det jo heller ikke sikkert, at jeg er i den sidste kategori. Selvfølgelig er der da stadig en chance for at det vil lykkes en dag. Det er bestemt ikke afskrevet.. Men der er jo også grænser for hvor meget man skal kæmpe mod naturen. Der er formentligt en grund til at tingene går som de nu en gang gør.. Det kan jo f.eks. være at vi danner embryoner med kromosomfejl. Og så er det jo kun godt at kroppen bliver ved med at sige fra....

P.S: det med at naboen kunne holde testen i strakt arm, var måske lidt en overdrivelse :oops: .. men jeg laver i hvert fald hurtigt meget tydelige positive lyserøde streger. ;-)
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Godkendt 29/2-12
Panna