BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Så er det i morgen ÆU

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: Så er det i morgen ÆU

Indlægaf Snorre » ons, 26. oktober 2011 15:38

Ja gør du det. Og så tag den sidste pakke :-)
Da jeg endelig stod med den positive bp, blev jeg også et rystende nervevrag. Har tidligere mistet i uge 5-6, og var SÅ bange for, at det samme ville ske. Min psyke påvirkede min krop så meget, at jeg fik dårlig mave. Og var sengeliggende i en 4-5 dage, hvor jeg rendte på toilettet. Ynkeligt ikk?! :-) Men kunne slet ikke styre nerverne. Kunne ikke overskue, at skulle turen igennem en gang til mere. Men heldigvis blev mini'en hvor den skulle denne gang! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Så er det i morgen ÆU

Indlægaf Frej@ » ons, 26. oktober 2011 16:23

Snorre skrev:Ja gør du det. Og så tag den sidste pakke :-)
Da jeg endelig stod med den positive bp, blev jeg også et rystende nervevrag. Har tidligere mistet i uge 5-6, og var SÅ bange for, at det samme ville ske. Min psyke påvirkede min krop så meget, at jeg fik dårlig mave. Og var sengeliggende i en 4-5 dage, hvor jeg rendte på toilettet. Ynkeligt ikk?! :-) Men kunne slet ikke styre nerverne. Kunne ikke overskue, at skulle turen igennem en gang til mere. Men heldigvis blev mini'en hvor den skulle denne gang! :-)

Ja det er helt utroligt at man slet ikke kan styre det overhovedet, kroppen har sit eget liv lige på det punkt:-) men hvor er det bare skønt det lykkedes for dig, det er dejligt også at se det faktisk kan lykkedes, hvis man bare hænger i.
Start pb sep 2009
24-3-11 ICSI (kort) 3 æg, 1 op 2 i frys (negativ test)
15-5-11 ICSI (Lang) Afbrudt, indstilles til operation pga. æggeleder
13-9-11 ICSI (Lang)
sep2011 Ansøgning til adoption(Afvist pga MC)
25-10-11 BP- POSITIV:-)
Frej@

Geografisk sted: Midtjylland

Foregående

Tilbage til Barnløshed og behandling