Det er i morgen jeg skal til Sønderborg og have min 2. hysteroskopi/laparoskopi (har været igennem 1 laparoskopi, 1 HSG og 1 HSU undersøgelse) og højst sandsynlig er det ikke den sidste
Jeg er tilknyttet både sønderborg og OUH, så noget sker der, heldigvis!! Som lægen sagde; Du er et unik tilfælde, derfor får du lov at være på 2 sygehuse, hmmm.
I mandags fik jeg lavet en HSU, det tegnede desværre ikke for godt, de kunne godt få væsken op i min livmoder, men 5 sek. efter røg ballonen ud og de ikke ikke gennemføre og det tegner ikke godt.
Der er nok stadig arvæv i min livmoder og derfor ingen bebs til mig pt. Og det vil ikke love noget overhoved, men jeg gider ikke op endnu!! Jeg VIL F.... have en baby mere, opleve en graviditet mere.
Så i morgen får jeg at vide hvordan tingene ser ud og hvad der skal ske. D. 14. okt. samtale på OUH og evt. dato for næste operation og om vi skal betale for en IVF behandling selv el. om vi skal bruge hele opsparingen
Ønsketænkning: Gravid inden JUL, er det for meget at forlange?
Til Snebold: Følger stadig din tråd og håber på at du kan sige det samme som mig, en graviditet inden JUL, det kunne dælme være smukt!