I perioden her har jeg haft hovedpine, mega kvalme, ond i maven osv. Ikke fedt ved siden af et job, som bare har krævet så meget af én. Vi har lige ansat 15 nye medarbejdere, så samtaler, klargøring af alt materiale til dem, et personalemøde, en julevagtplan, plus de 40 medarbejdere der er ansat også har 125 spørgsmål og ændringer til vagtplan... . Ved siden af arbejde: spinning med veninden, aftaler med venner og familie, diskussioner med manden, som er blevet arbejdsløs, frygten for at dette forsøg ikke går, så skal vi finde 40.000 kr. igen. ALT dette har bare været mega hårdt (plus min veninde lige har sagt at hun venter sig) er da lige til at kaste op af, har dog ikke gjort det endnu, men det var tæt på i går aftes
Ej undskyld, havde bare lige brug for at komme af med lidt galle (har hvis bare lidt ondt af mig selv
Nå, hvis alt gør vel skal jeg have ÆU på tirsdag, godt jeg lige får en pause fra arbejdet, for kan næsten ikke overskue det når jeg har det så dårligt. Plejer slet ikke at være så skidt, håber da det er et godt tegn
Twins, kom så til miiiggg