af Titti » søn, 27. november 2011 20:32
Tak alle sammen, er allerede ramt af træthed, kvalme og en vanvittig nervøsitet, det er min sidste behandling, hvis jeg ikke bliver gravid skal vi finde 40.000 kr. igen og en anden ting er, at det bliver lige midt i julen jeg får svar... det kan blive en fantastisk jul, men det kan dæleme også blive en rigtig dårlig en af slagsen.
Folk spørger ang. julefrokosterne og nytår og jeg kan intet overskue... kan faktisk intet i min hverdag overskue, har haft stress før, men kan mærke at det at ved at melde sig igen, er sikker på det hænger sammen med det pres jeg lægger på min selv ang. dette babyprojekt. det er fandme så hårdt, plus mit arbejde presser.
HAR SYNDET....alkohol og smøger har været inde i mit liv på det sidste, altså ikke at jeg har et alkohol problem, men ved de andre behandlinger har jeg levet som en engel, men denne gang er presset for stort og jeg falder i. Jeg ryger ikke (er festryger) men jeg falder i, i tide og utide, kan overhoved ikke samle mig. Er lidt skræmt over mig selv. PIS, det er fandme ikke godt.
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)