BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

POSITIVVVVVVV

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

POSITIVVVVVVV

Indlægaf Thomsen » ons, 08. februar 2012 08:49

Godmorgen alle sammen , ja jeg ku ik lade være med at teste i dag selvom det først er på fredags jeg sku og for første gang stod jeg med en positiv test, jeg vidste ikke om jeg sku græde eller løbe skrigende rundt i lejligheden så jeg gjorde begge dele. Inden da løb jeg ud med nat tøj på i badet og omfarvnede min mand der var i bad tror jeg på en time sagde han sku se på den 100 gang for måske var det min trætte øjne der ikke ku se. Men hver gang sagde han den er positiv. Det her er så syrealistisk troede aldrig det sku ske og intet er jo sikkert endnu men positiv det er den :-) ARHHHHHHHHHHHH skriger af lykke. har drejet rundt om mig selv 100 gange og havde svært ved at få tøj på og komme på arbejde men her sidder jeg på arbejdet med tøj på hihi og er så lykkelig. Glæder mig til at ku ringe ind til CFC og sige det og så få en blodprøve og så ellers vente til uge 7 med en scanning. TUSIND tak for alle de krydsede fingre de har helt sikkert hjulpet mig!!
Billede
Thomsen

Re: POSITIVVVVVVV

Indlægaf Stjernefinder » ons, 08. februar 2012 09:44

IIIIIH hvor er det dejligt nyt at kigge ind til! Det må være en fantastisk følelse endelig at stå med en positiv test i hånden:-) Det bliver dejligt at få det bekræftet på fredag, hva! Så er det "bare" at vente på scanning og så er det forhåbentlig din tur til at få en flot, stor mave.
Nyd dagen og glæden!
Projekt baby start dec. 2010
1. ICSI januar 2012, negativ :-(
2. ICSI marts 2012, kun 3 æg til ÆU, ingen æg til ÆO :-(
Stjernefinder

Indlægaf Katten » ons, 08. februar 2012 11:43

Ih hvor er det dejligt for jer, skønt at jeres gamble ser ud til at lykkes :D Hehe kan lige forestille mig din morgen og din mands overraskelse da du kom ud i badet :lol: men godt du kom afsted på job med tøj på ;-)
Billede
Billede
Brugeravatar
Katten

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf stinapigen79 » ons, 08. februar 2012 14:02

stort tillykke med den positive test så bliver det spændende om der er en eller 2 :-)
Senest rettet af stinapigen79 ons, 08. februar 2012 16:53, rettet i alt 1 gang.
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Panna » ons, 08. februar 2012 14:06

Kæmpe stort tillykke med den positive test :D
Det er en vildt surrealistisk oplevelse at stå med de to streger efter flere års kamp, ikk..
Kan godt forstå at du er/var helt rundt på gulvet.. men hvor er det altså bare dejligt for dig/Jer!!
Håber at du snart får et fint blodprøveresultat og at alt er som det skal være.
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Thomsen » ons, 08. februar 2012 16:14

Tak alle sammen. hele dagen har jeg været helt ved siden af mig selv kan ikke helt forstå det hvis det nu sku lykkes efter alle de forsøg. CFC har givet mig en tid til scanning den 28/2 kl 15.00 og mente ikke jeg sku ha blodprøve. Min test i morges der var stregerne ikke helt lige tydelige men en positiv test det var det, men jeg har skrevet til mig alm læge at jeg gerne vil ha hun tager en blodprøve på mig bare så jeg kan få lidt ro i sjælen ind til scanningen den 28/2 :-) Men hey den har bare at være der den kan ikke snyde mig ;-) :alien: :alien: :alien: :D :D
Billede
Thomsen

Indlægaf zoo » ons, 08. februar 2012 16:28

Åh hvor spændende :-) ......Har lige et spørgsmål, hvor langt er man henne når man som ruger tester så? Er det på samme tidspunkt som hos økobabyer eller før eller senere?
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf babyskruk » ons, 08. februar 2012 20:01

Jeg var 4+3 da jeg fik en blodprøve der viste jeg var gravid vha behandling :) Blev nemlig ikke rykket ved hverken tidlig scanning eller NF. Så ud fra det kan jeg regne ud at jeg var 4+3 :)

STORT TILLYKKE :) Sidder lige nu med det største smil på læberne og med tårer i øjnene :) I har så meget fortjent det :) stort tillykke :) lyder som en god ide med en tur til lægen og få taget blodprøve så du kan se at tallene stiger som de skal :)

Der er slet ikke ord for hvor glad jeg er på jeres vegne :) Glæder mig til at se bebsen om 9 mdr :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Thomsen » ons, 08. februar 2012 21:30

Der var du Babyskrunk ville ønske jeg ku gi dig et kæmpe knus så du får et virituel et herfra hihi :-) Tak for alt din støtte og kommentare de sidste par uge og ja tak til jer alle :-) Ja jeg glæder mig til lige at få en blodprøve for lige at vide der er et hcg tal der er til at regne med lige nu har jeg kun en positiv test :-) Men så langt har jeg ikke været før så det i sig selv en en sejre for os, så den vælger jeg at glæde mig over :-) Og til dig Stinapigen har lige opdaget du også er gravid STORT tilykke hvor er det dejligt 2012 ser ud til at bringe mange børn med sig hehe
Billede
Thomsen

Indlægaf babyskruk » ons, 08. februar 2012 21:39

Thomsen skrev:Der var du Babyskruk ville ønske jeg ku gi dig et kæmpe knus så du får et virituel et herfra hihi :-) Tak for alt din støtte og kommentare de sidste par uge og ja tak til jer alle :-) Ja jeg glæder mig til lige at få en blodprøve for lige at vide der er et hcg tal der er til at regne med lige nu har jeg kun en positiv test :-) Men så langt har jeg ikke været før så det i sig selv en en sejre for os, så den vælger jeg at glæde mig over :-) Og til dig Stinapigen har lige opdaget du også er gravid STORT tilykke hvor er det dejligt 2012 ser ud til at bringe mange børn med sig hehe

Et virituelt kram tæller også :) Du får også et tilbage herfra :) Var skam så lidt ved hvor meget opbakning og støtte betyder i den situation du stod i :) har trods alt selv stået der for et par måneder siden :) Det er det mindste jeg kan gøre at bakke dig op og prøve at holde dit humør oppe i den svære tid det er når man er i behandling og indtil man står med svaret på om forsøget lykkes eller ej :)

Klart at du har brug for at se en blodprøve der viser at alt går som det skal :) kan selv huske hvor meget det betød for mig jeg havde et pænt Hcg tal.

ja det er helt fantastisk at både du Thomsen, Stinapigen og Birgitte har testet positivt :) så fedt for jer alle 3 :) Det er så vel undt og glæder mig meget til at følge jer alle 3 og jeres graviditeter :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Babyhope » tors, 09. februar 2012 13:46

YES! FANTASTISKE nyheder (der er lidt gamle nu mens jeg skriver) MEN hvor er det FEDT!
KÆMPE STORT TILLYKKE fra mig og al mulig held og lykke!!!!!! :D
Billede

Billede
Babyhope

Geografisk sted: Falster

Indlægaf Snorre » søn, 12. februar 2012 17:01

Ja, det var lige den melding jeg havde håbet at høre fra dig! :-) Blastocyster er vejen frem - det giver bare så gode muligheder! Stort tillykke, Thomsen :-) Hvis jeg skal turen igennem igen bliver det ret sikkert med samme metode, hvis jeg da har æg nok.
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Thomsen » ons, 15. februar 2012 08:57

Tak Babyhope og Snorre. Ja jeg er virkelig glad for det kunne lade sig gøre med blastocyst denne gang tror helt sikkert det var vejen frem for mig og helt sikkert også for andre :-) Nu skal de magiske 3 mdr bare overståes så man virkelig tør tro på det :-)
Billede
Thomsen

Tilbage til Barnløshed og behandling