Nu er der jo godt nok ikke nogle der kender mig herinde. Lavede min profil da vi i sin tid startede med Projekt Baby og har så ikke brugt den i et par år før nu :)
Vi er stadig igang med projekt baby her 3 år og 5 mdr efter vi startede. Har brugt 2 ICSI forsøg i det offentlige og vi regner med at tilmelde os 3 og sidste forsøg om 3-4 mdrs tid. Skal lige have afsluttet en arbejdsprøvning først og får svar på mandag om hvornår jeg kan starte. Den er på 3 mdr så derfor er 3 og sidste forsøg i det offentlige udskudt så det ikke kommer i vejen for det andet (som pt . er vigtigere).
Vi var i forvejen også ved at føle os kvalt i behandlingshelvede så det er rart at have lidt tid uden det hele tiden handler om at få barn og være i behandling. Vi startede forresten op med ICSI i marts 2010 og tilmeldte os andet forsøg i August.
Vi håber af hele vores hjerte at 3 og sidste ICSI forsøg lykkes for vi har desværre (og får heller ikke de næste mange år) råd til at starte op i det private. Så det hele afhænger af 3 forsøg som vi virkelig håber bliver der ønskebabyen bliver lavet :)