Efter en negativ test er jeg nu ved at kunne mærke mig selv igennem de sidste rester af hormoner.
Det er også gået op for mig hvorfor min chef og mine kolleger har forsøgt så ihærdigt at få mig i snak og hjælpe.
De sagde at de gerne ville hjælpe og at jeg måtte fortælle hvad jeg havde behov for. Det vil de også gerne, men det gik op for mig idag at det i høj grad er for at de ved hvad de kan regne med i forhold til arbejdet.
Det var ikke gået op for mig inde i min osteklokke.
Jeg talte med min chef, som forsigtigt talte om mit nærvær (Jeg er pædagogmedhjælper).
Først da gik det op for mig at uanset hvad jeg selv føler, er det til at mærke på mig at jeg ikke er helt nærværende for tiden.
Hvad er det for en paragraf folk taler om ang. arbejde og sygemelding?
Indtil videre har jeg aftalt med min chef at jeg gerne vil holde fast i min eneste faste vagt hver mandag. Men derudover har brug for at der ikke bliver forventet at jeg tager imod akutte tilkaldevagter fordi jeg har brug for at forberede mig på arbejde jeg tager imod.
Vi aftalte at hun tager fat i mig hvis de fortsat føler at jeg ikke er nærværende i den kommende tid. Fordi, som jeg sagde: Jeg mister selv overblikket i den situation, så hvis de ikke synes det fungerer må de sige til og så må vi finde en løsning.
Jeg har mest af alt lyst til at lukke resten af verden ude bortset fra min mand og søster. Men det kan jeg i hvertfald ikke når jeg er på arbejde. Men bare tanken om at skulle yde mere i øjeblikket tager mine sidste kræfter. Jeg vil helst lukke mig inde og læse.
Er der nogen der kender til den paragraf jeg har set nævnt her før? hvad er det og hvad dækker den?