Ja, så er det efterhånden ved at være et stykke tid siden jeg har været forbi siden!
Jeg fik taget æg ud lørdag for 14 dage siden. Æggene skulle retur om tirsdagen og allerede der, var der tegn på en begyndende overstimulering! Torsdag morgen tog jeg den sidste sprøjte med Pregnyl og så gik det stærkt! Jeg blev indlagt torsdag nat -hvor jeg bare var rigtig dårlig + jeg havde taget 11 kg på på 3 dage!!
Fredag eftermiddag kom der en læge forbi, som sagde at mine blodprøver ikke så pæne ud, ja bortset fra at jeg var gravid! Hvor blev jeg bare lykkelig og jeg ringede straks til manden, som blev overlykkelig! Dejligt! Så var det både overstimulering og det hele værd!
Lægerne i Herning vidste ikke helt hvad de skulle stille op med mig, om jeg skulle fortsætte prednisolon, Estrofem og Crinone. Jeg ringede derfor til Skive og fik en af deres læger til at ringe til Herning! Men efterfølgende kunne jeg forstå på personalet i Skive, at lægerne i Herning ikke havde den store lyst til samarbejde, hvilket åbenbart ville have været en god ide, eftersom ingen af lægerne kunne blive enige om hvad der skulle ske! Fredag fik jeg væske i drop, skulle drikke så meget som mulig og fik blodfortyndende medicin! Jeg skulle blive på sygehuset til observation i en uge. Næste dag kom der en ny læge, som stoppede den blodfortyndende medicin, fortalte at jeg skulle stoppe med at drikke og jeg blev derefter udskrevet med ordene "Ja, nu er det jo ikke for at være flabet, men vi har altså så travlt her på afdelingen, men I kan ringe til vagtlægen hvis du bliver mere dårlig!" (Det skal lige siges, at jeg stadig ikke kunne gå selv og at min vejrtrækning var meget belastet pga at væsken i maven trykkede på lungerne) -jo hun nåede forresten lige at fortælle inden, at det jo selvfølgelig ikke var sikkert, at jeg var gravid?! WHAT?!?! Ja, blodprøven var jo selvfølgelig påvirket at pregnylen, men det vidste jeg vel godt? ØHHHHH NEJ!!!!! Jeg er sgu da ikke læge! Men hold op for en svinestreg! Vi troede jo at nu skulle vi endeligt være forældre!
Jeg kontakte lægerne i Skive om mandagen, som var meget rystede over, at jeg ikke længere fik blodfortyndende medicin, da mine blodprøver slet ikke var pæne! Jeg fik besked om at drikke en masse og spise en masse protein! Tirsdag morgen fik jeg taget nye blodprøver, som stadig ikke var i orden! Men derefter begyndte jeg hurtigt at få det bedre... Inden fredag havde jeg tabt 11 kg! Så nu kunne jeg i det mindste trække vejret normalt igen!
Igår aftes fik jeg så min menstruation! Så nu er det slut for denne gang!
Vi har besluttet at vi stopper her! Vi vil ikke bruge de 5 fryseæg vi har, vi vil i stedet søge om, at få lov til at adoptere!
Vi har det RIGTIG godt med beslutningen og vi glæder os meget til, at begynde på et nyt kapitel!