Helle skrev:undskyld alt mit brok :( Er bare ved at blive sindsyg over det her behandlingsræs ikke vil lykkes
Kan så sandelig godt forstå dig!! Fra den ene optur til den anden nedtur! Sådan var det i hvert fald for mig! Det ene øjeblik var jeg sikker på, at det nok skulle lykkedes og det næste øjeblik var jeg i kulkælderen og syntes at ventetiderne og negative svar var ved at dræne mig fuldstændigt! Men tænk nu hvis der gemmer sig en baby til dig for enden af regnbuen, så har det jo været hver eneste anstrengelse værd!!
Vi har lige afleveret godkendelsen til adoption! Vi mødte kort hende der nok bliver vores sagsbehandlinger, da vi havde spørgsmål vedr. en af formularene! Hun virkede rigtig flink og understregede, at hun fik alle sager igennem så hurtigt som muligt, da hun syntes at de par der søger har været igennem nok venten! Ihhhh hvor ville jeg bare gerne, at vi bare meget hurtigt kunne få et svar på godkendelsen til fase 1! Men vi må nok væbne os med en god portion tålmodighed -hvilket der ikke er et gram af i min krop lige p.t![]()
Men hvor er det skønt, at papirerne i det mindste er afleveret! Så er vi da kommet så langt....
sådan som du beskriver det var fuldstændig sådan det var for mig. Ja puha der har bare at komme en baby ud af alle de anstrengelser :) held og lykke fremover :) kan godt forstå du intet tålmodighed har. Man har jo ventet mere end rigeligt når man når til adoptionsprocessen og så er der bare endnu mere venten man skal igennem :( men ja man må tage et skridt af gangen og glæde sig over at man er kommet den del tættere på. Men puha hvor jeg føler med dig. Det må være nervepirrende ikke vide om man er købt eller solgt :(