BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Overstimuleret igen

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Overstimuleret igen

Indlægaf paloma24 » man, 13. december 2010 13:54

Det startede ellers så fint ud!

Lav dosis menopur... Blodprøven viste 0.6... OG bum!!! 15 æg med flere på spring igen... Hvad fanden sker der lige?!?!?!

Fuck jeg er træt af det nu!!!! Det her er vores sidste forsøg og så går det satme også galt :cry:

Og som ekstra lille bonus har vi begge været syge i weekenden :(

Jeg reddede mig lige en maveinfluenza, så ikke nok med jeg kan se frem til 10-14 dage med mavesmerter pga overstimulation tog jeg da forskud på glæderne og fik ondt i maven allerede lørdag inden den ægløsende overhovedet var givet...

Håber dælme ikke det har nogen betydning for ÆU i morgen!!!

Vi har begge været på kanten til feber lige omkring 38. Så vidt jeg kan læse mig frem til er der over 38.5 der smadrer æg og sæd er der nogle af jer der ved noget om dette???
paloma24

Re: Overstimuleret igen

Indlægaf Snorre » man, 13. december 2010 19:05

Øv Pamola - ikke sjovt at ende der igen!! :-( Din krop reagerer godt nok meget på hormonerne. Og det burde lægen jo have taget højde for i forhold til den dosis, du får nu - og så alligevel går det galt. Kan sørme godt forstå, at du er frustreret!! Tror du at dit sidste forsøg ender med at ÆO bliver aflyst eller hvilke udsigter har du fået?
Du burde få et forsøg mere - men det er nok ikke noget, du selv kan bestemme.

Og så sygdom oveni :-( Kan godt forstå, at du bliver max stresset over det. Jeg er ikke helt klar over, hvor høj feberen må komme op, før det går ud over sæd- og ægkvalitet. Men håber at I klarer den alligevel.

Jeg håber det bedste for ÆU i morgen!
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Overstimuleret igen

Indlægaf paloma24 » man, 13. december 2010 19:54

Lægerne har været SÅ forsigtige som de kunne denne gang!

Mit allerførste forsøg fik jeg samme dosis som nu, bare i en kort behandling... Så lang er en dårlig ide med mig åbenbart!

De har ikke stillet mig noget i udsigt overhovedet... Andet end en ÆU.. Det gjorde de heller ikke sidste gang, fordi jeg jo første gang jeg blev overstimuleret fik tømt 32 ægblærer og ikke blev syg af det, men bare var øm... Det er det samme sidst... Jeg var øm, men ellers frisk nok...

Jeg tør bare ikek tro på at jeg også slipper 3. gang :(
paloma24

Tilbage til Barnløshed og behandling