Min mand og jeg har nu prøvet i et års tid, uden der er sket noget. Har lige været ved læge i sidste uge og blive henvist til gyn. Så nu starter alle teste osv. Min mand har afleveret test af de små svømmere idag, den glæder jeg mig meget til at få tilbage - regner dog stærkt med at den er rigtig god
Tilgengæld har jeg fået afvide af min læge at jeg nok har PCO, uden at det er undersøgt endnu... Men tager det i første omgang stille og roligt - er jo ikke undesøgt endnu og kender en 5-6 andre som også har det, og da hver 5 kvinde i dk har det er det jo ikke unormalt - er ihvertfald det, jeg ind til vidre bilder mig selv ind...
Men nu kan jeg bare vente på første besøg hos gyn, har ikke fået en tid endnu, men får det forhåbentligt snart...
Det helt utrolige er at vi allerede har en datter, som vi nu har fået afvide faktisk er et lille mirakkel, hun har jo haft samme dårlige vilkår, som vi er i nu, men hende "lavede" vi blot 1månede efter vi besluttede os for gerne at ville have et barn - som vores læge sagde - "så burde I jo vide hvordan man gør" når vi var så hurtigt med hende...
Men det at vi allerede har en lille guldklump gør måske også bare ventetide på "lillebror" lidt nemmere...