BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ny i dette forum...

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: Ny i dette forum...

Indlægaf Snorre » fre, 18. februar 2011 11:06

En god ide kan også være at prøve at spise efter bogen "Spis dig gravid". Den skulle bl.a kunne hjælpe piger med PCO. Jeg har selv brugt den i sin tid, da jeg var i behandling. Det giver også en følelse af selv at kunne gøre noget. Det er rigtig rart i et behandlingsforløb, hvor man ellers ikke kan gøre den store forskel selv - men blot krydse fingre og håbe, at kroppen gør som den skal :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Ny i dette forum...

Indlægaf Mor til Alma » fre, 18. februar 2011 12:35

Ja, har overvejet den bog.

Men da vi så fik mandens test og de var døde allesammen, så opgav jeg tanken igen, og besluttede at det kunne jeg nok ikke gøre så meget ved. Men kunne være jeg skulle overveje den igen, nu hvor der nok er sket fejl med hans test :lol:

Vi har aldrig regnet med at der var noget med min Mand, fordi han er høj, tynd, dyrker lidt motion og ryger ikke og drikker heller ikke særlig ofte. Han kunne selvfølgelig godt dyrker mere motion og ændre lidt på hans kostvaner, men ikke meget.

Vi har f.eks aldrig slik og kage i huset, så er ikke fordi vi spiser mange usunde ting.

Så vil give jer helt ret man er lidt magtesløs overfor hvad man kan gøre bedre... Men tror jeg vil se om jeg kan finde den bog ved boghandleren idag :lol: Skal alligevel have shoppet lidt :lol:
Billede
Mor til Alma

Foregående

Tilbage til Barnløshed og behandling