BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Ny her - spørgsmål til jer der er igennem iui

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Ny her - spørgsmål til jer der er igennem iui

Indlægaf rt80 » fre, 20. maj 2011 13:22

Hej med jer ;-)
Jeg er helt ny herinde, og kunne godt tænke mig at høre lidt om hvor mange iui er nået op på - og forhåbentlig er mange af jer allerede gravide.
Lidt om mig, jeg blev i juli 2010 gravid naturligt med tvillinger, der desværre endte i en MA i sep. Siden da er intet sket, og har kæmpet med infektioner, polypper og rester frem til januar. Min søde gyn ville gerne hjælpe os, og vi skal her den 30/5 igang med 5 forsøg. hmmm synes det er lidt hårdt at det lader vente på sig.
Glæder mig til at lærer jer og jeres historier at kende
Kram
rt80

Re: Ny her - spørgsmål til jer der er igennem iui

Indlægaf Midtvejs83 » fre, 20. maj 2011 13:26

Hej :-)

Er også ny her. startede med at prøve at blive gravid novemer 2009, men intet sket. vi har så i februar i år påbegyndt med ægopsætning, det frste forsøg lykkedes ikke, og desværre er de 2ekstra æg vi havde gået i stykker, nu venter en ny process med at lave nye æg.
Vi er på Faurskov fertilitets klinik i aalborg, og det er rart at kunne forsøge alt det man vil, men det er vildt så lang ventetiden er når man gerne vil have børn. :-(

Mvh
Midtvejs83
Midtvejs83

Indlægaf rt80 » fre, 20. maj 2011 17:10

Ja vente tiden er jo desværre noget af det værste, nu hvor man kæmper for at lave sig et lille mirakel. Øv øv at dit forsøg ikke lykkes denne gang, håber at det går bedre næste gang, og at du forhåbentlig meget snart står med to flotte streger :)
rt80

Indlægaf Midtvejs83 » fre, 20. maj 2011 17:35

Og så oveni alt dette, ja så kommer eleven på 20 år (som overhovedet ikke vil have børn) og fortæller at hun er gravid. Ja undskyld mig, jeg kunne have slået hende på stedet.
For det første er hun så usorineret det halve kunne være løgn, og kan knap tage vare på sig selv, hvordan skulle hun så kunne tage vare på et barn??? :cry:
Nu står verden sgu ikke længere, jeg begynder at tro der ikke findes noge gud længere.

Midtvejs83
Midtvejs83

Indlægaf Lone77 » fre, 20. maj 2011 18:33

Hej rt80 og midtvejs83
jeg har tidligere været meget aktiv her i dette skønne forum :D . Jeg startede fertilitetsbehandling i november 2008 hos favrskov fertilitetsklinik i Aalborg. Der var jeg igennem 4 iui desværre uden held. Men der er jo ingen der siger at det ikke kan lykkedes i første forsøg, så mist ikke modet. Jeg har alligevel gode erfaringer med den klinik, de er meget profesionelle og flinke. Jeg gik så videre til Dronninglund sygehus for ivf behandlinger. Der skulle jeg igennem tre forsøg før det endelig lykkedes........efter 4 års frustrationer og nedtur på nedtur :cry: . Sidste nedtur var så, da min kæreste og far til barnet gik fra mig da jeg var 20 uger gravid.
Lov mig at I ikke mister modet, for det skal nok blive hårdt og frustrerende, lov mig at I snakker med nogen om jeres følelser gennem hele forløbet. Jeg håber da at i ikke skal så meget igennem som jeg, men at lykken tilsmiler jer meget snart :D :D :D :D
jeg kender alt for godt følelsen, når en anden person kommer og siger at nu er den og den gravid, det er bare så frustrerende og man er bare så vred og misundelig :evil:
Mn piger hold gejsten oppe, det skal nok lykkedes for jer.
Mangeh hilsner Lone
Start projekt baby oktober 2006

4. stk insemineringer, alle negative.
Jan. 2010 1. IVF neg. 2 æg i fryser
April 2010 2. IVF neg. 3 æg i fryser
Eskimo æg i aug. Neg.
3. IVF blodprøve d. 8/10 2010 POSITIV HCG 380, fødte 5/6 - 2011 en dejlig pige, Louise
Lone77

Geografisk sted: Aalborg

Indlægaf Titti » fre, 20. maj 2011 20:11

Jamen velkommen til dette forum, her er det tilladt at komme af med ALLE de negative/dårlige/frustrerende og helt igennem uretfærdige ting der sker imens man er i behandling :-) Vi har alle været dem igennem, nogen mere end andre, men vi er her for hinanden :-) Også når det går godt og det gør det heldigvis også ;-)
Selv har jeg været igennem 3 IUI uden held, men det er der en grund til (længere forklaring) Er nu i IVF behandling, 3 forsøg.
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Barnløshed og behandling