BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nok lidt klamt spørgsmål

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Nok lidt klamt spørgsmål

Indlægaf bims » man, 18. oktober 2010 17:38

Jeg blev insemineret d 2 og 3 i denne mdr og sku test lørdag (negativ :cry: ) nå men fik mens i dag meeeeen det er altså ikke som det plejer at være , det er klumpet og så føler jeg at hele underlivet er ved at falde ud :roll: andre der har prøvet det ?

En anden ting er at hvis jeg fik mens sku jeg på p piller for at se om med hjalp på min kære lille vandcyste men klinikken har lukket i dag fandt jeg ud af , hvad søren gør jeg så ? skal jeg så vente en helt mdr med at komme på p piller ?
Denne gang kørte vi efter min egen cyklus uden homoner så går ud fra jeg skal ha noget homonhalløjsa.
bims

Geografisk sted: Esbjerg

Re: Nok lidt klamt spørgsmål

Indlægaf Titti » tirs, 19. oktober 2010 22:43

Jeg kan ikke lige nikke genkendende til det... det kan måske have været en BIO, men ved det slet ikke....

Tror bare du skal ringe til klinikken igen, så du kan få startet op. Det virker god nok bare mærkeligt for mig, at det er p-piller... så får man jo ingen børn ;-) Men her er jeg heller ikke lige med :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Indlægaf bims » ons, 20. oktober 2010 16:30

Titti skrev:Jeg kan ikke lige nikke genkendende til det... det kan måske have været en BIO, men ved det slet ikke....

Tror bare du skal ringe til klinikken igen, så du kan få startet op. Det virker god nok bare mærkeligt for mig, at det er p-piller... så får man jo ingen børn ;-) Men her er jeg heller ikke lige med :-)

Ja jeg syntes også det er mærkelig men han sagde det var for at se om min vandcyste gik væk :roll: men nu skal jeg først derind næste onsdag så kan gætte at der ingen forsøg bliver i denne cyklus desværre :cry:
bims

Geografisk sted: Esbjerg

Indlægaf Panna » tors, 21. oktober 2010 19:49

Det er vist meget normalt at man prøver med p-piller hvis man har en vedholdende vandcyste.

Det blev jeg også sat i udsigt en gang.. men min forsvandt heldigvis af sig selv.
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna