Ja, heller ikke det skarpeste billede. Den ser mere positiv ud IRL.
Idag er så min officielle testdag. Jeg er nu gået 1 dag over tid. Testen er heldigvis mere positiv idag. Sååååå, vi er da lidt mere glade idag. Men nerverne sidder stadig udenpå tøjet.
Jeg har de obligatoriske mens-smerter, som kommer og går. Render derfor på toilet hver 5. minut. Men der har heldigvis ikke været så meget som skyggen af mens endnu. Puuh, det er sgu hårdt det her. Godt min mand er hjemme her i weekenden, ellers var jeg da lige til den lukkede.
Mine test har drillet meget. De går op og ned i styrke fra den ene til den anden dag. Men det er vel. hvad jeg kan forvente, når de er så billige. Bare ikke lige det, man har brug for, når nerverne er så slidte. Men det hjælper forhåbentlig at få nogle tal på HcG, når jeg skal have taget BP på tirsdag.
Vi savner den ekstase, som vi havde den første gang, vi stod med en positiv test. Der skal ikke meget til for at modet svigter os her i den 7. graviditet. Men idag er én af de gode dage. Håber der bliver mange flere af dem de næste 8-9 mdr.