BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nervøs men stadig gravid

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Nervøs men stadig gravid

Indlægaf svipsen » søn, 07. marts 2010 09:35

Billede

Ja, heller ikke det skarpeste billede. Den ser mere positiv ud IRL. :lol:

Idag er så min officielle testdag. Jeg er nu gået 1 dag over tid. Testen er heldigvis mere positiv idag. Sååååå, vi er da lidt mere glade idag. Men nerverne sidder stadig udenpå tøjet.

Jeg har de obligatoriske mens-smerter, som kommer og går. Render derfor på toilet hver 5. minut. Men der har heldigvis ikke været så meget som skyggen af mens endnu. Puuh, det er sgu hårdt det her. Godt min mand er hjemme her i weekenden, ellers var jeg da lige til den lukkede.

Mine test har drillet meget. De går op og ned i styrke fra den ene til den anden dag. Men det er vel. hvad jeg kan forvente, når de er så billige. Bare ikke lige det, man har brug for, når nerverne er så slidte. Men det hjælper forhåbentlig at få nogle tal på HcG, når jeg skal have taget BP på tirsdag.

Vi savner den ekstase, som vi havde den første gang, vi stod med en positiv test. Der skal ikke meget til for at modet svigter os her i den 7. graviditet. Men idag er én af de gode dage. Håber der bliver mange flere af dem de næste 8-9 mdr.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf MÃ¥neMarie » søn, 07. marts 2010 09:44

Hvor er det bare dejligt for dig svipsen.. jeg synes det er sådan en fin streg du har.. håber sådan jeg selv får en sådan om nogle dage, selvom håbet er ved at forsvinde :-(

Puh hvor jeg synes det er hårdt det her.. og kan godt forstå at I ikke tør at danse rundt, men det ser jo ud til at ende lykkeligt for jer.. tror også helt sikkert det bliver bedre efter bp, når du får scannings tid og det hele.. Jeg tror på at du nok skal være gravid de næste 9 måneder.

Knus
Billede
MÃ¥neMarie

...

Indlægaf brud2008 » søn, 07. marts 2010 09:55

Kære Svipsen,
Kan godt forstå med jeres bagage at i ikke jubler som sindsyge allerede..men men det var jo som du selv har sagt IVF er vejen frem for jer,og spirren bliver hvor den skal indtil h#n kommer til efteråret.Jeg glæder mig til at høre hcg tal på tirsdag,du skal vel også have en tid til tidlig scanning etc.Glæder mig til du kommer på gravidside.
Knus Anette
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf rizak » søn, 07. marts 2010 10:28

Jeg kan saftsusemig godt forstå, at det ikke er nemt at være jublende og sprudlende lykkelig.
Det er jo ganske naturligt, især i jeres tilfælde, at være lidt påpasselig med alt det jubliri - man kan blive så frygtelig skuffet.

MEN - så kan jeg juble lidt for jer

:wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav: :wav:

Rigtig god søndag og så krydser jeg alt hvad jeg kan, for at det dénne gang lykkes for rejen at holde sig fast.
Gravid efter 1. IUI - yippi!!

Har en datter fra 21/10 2010
rizak

Indlægaf Lilien » søn, 07. marts 2010 11:04

Hold op hvor er det dejligt at se Svipsen, har godt nok også tænkt meget på dig på det sidste.... Er sikker på at den lille spirre er en survivor og holder godt fast!
En forsigtig jubel herfra :blob3: :blob2: :blob3: :blob2: :blob3:
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf magdalene » søn, 07. marts 2010 11:15

super flot test :-).....Sådan een vil jeg også have :lol:

Jeg kan da godt forstå, at nerverne må være flossede, med jeres forhistorie - men der er jo ingen grund til at tage sorgerne på forskud (ved at det er lettere sagt end gjort). NU skal I jo bare nyde det, de næste mange måneder, for NU må det simpelthen være jeres tur :alien:
Har forsøgt siden maj 2009
Resultat af udredning: Kvinde: alt ok - mands sædprøve: nedsat bevægelighed
1. IUI dec negativ
2. IUI jan negativ
3. IUI feb afbrudt cyste
4. IUI mar afbrudt cyste
5. IUI apr afbrudt tidlig ægløsning
Brugeravatar
magdalene

Indlægaf m83 » søn, 07. marts 2010 11:24

hej svipsen, hvor er det en fin test, åhhhh håber sådan for jer at den bliver ved med at være der, og at du bare for et super flot hcg tal på tirsdag :D
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

Indlægaf MAT » søn, 07. marts 2010 12:48

Den er da vildt tydelig af en 4+1 at være :D Svipsen, drilagtige teste er den skrukkes lod - men du skriver, at den er mere positiv i dag end i går. Så TILLYKKE! Jeg tror virkelig på, at IVF var det, der skulle til, for at få betteægget til at suge sig ordentligt fast. (Eller, der var da to æg, var der ikke?).

Kan virkelig godt forstå din nervøsitet. Og de forpulede menssmerter gør det heller ikke nemmere - men jeg havde også rigtig, rigtig mange menssmerter i starten, så det behøver ikke at betyde spor (hvilket du tydeligvis godt ved, jeg siger det bare lige alligevel).

Husk at bede om alle de 200 scanninger, du har brug for for at føle dig bare nogenlunde tryg. En blodprøve kan vel også afsløre, om hcg-tallet er rimeligt ift. hvor langt du er - og måske dermed berolige lidt?

Utrygheden er jo en del af alle graviditeter, men det er klart, at den vil være meget mere udtalt for dig - især de første 12 uger, men sikkert også de resterende. Jeg håber bare, at du denne gang endelig får det, du har fortjent: Jeres helt egen baby!

Knus! :D
MAT

Indlægaf svipsen » søn, 07. marts 2010 13:28

Tak alle sammen.

Vi fik kun lagt 1 æg op, så jeg ville være mere end almindelig overrasket, hvis der er flere derinde . :D :D :D

Jeg håber også, at IVF lige var det der skulle til. Det kunne være så skønt at stå med en bebs midt i november.

Ja, der er ingen tvivl om, at vores lig i lasten giver nogle forfærdelige op- og nedture. Vi er begge to så bange for at miste vores spire igen. Alt det her BIB-værk har været så hårdt for forholdet, at det ville være paradis at slippe for det. Det ville også gavne vores forhold til alle vennerne, som vi har lukket lidt ude af denne verden.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf kl » søn, 07. marts 2010 14:20

Hej Svipsen.

Stort tillykke herfra :wav: :wav:

Jeg håber du snart kan glæde dig for alvor, men jeg kan sagtens forstå det er svært for dig nu. Men jeg er overbevist om at denne baby har sat sig fast med superlim, lim som først slipper igen til november :D

Knus KL
kl

Geografisk sted: Vejle

Indlægaf Snorre » søn, 07. marts 2010 15:36

Ih, hvor spændende Svipsen. Følger meget med, da jeg jo gerne skulle have lige så stor succes ud af min 1. IVF behandling! :-) Bortset fra at jeg havde for mange æg i forhold til dig... :???: Svært at hamle op med dit superæg ;-)

Din teststreg ser så fin ud! Den er hjemme :-)
Vi må bare håbe at diverse piller, såsom stikpiller under IVF'en gør underlivet mere rustet til at ægget endeligt får bidt sig godt fast! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf MÃ¥neMarie » søn, 07. marts 2010 16:01

Ihh hvor er det dog fantastisk med alle de positive tests det vrimler med her på BIB siden.. Det er jo sådan det skulle være.. Faktisk burde der være en regel om at man ikke måtte sidde fast i dette forum i mere end et år synes jeg, det er vel nok ventetid ikk :roll:

Endnu engang stort tillykke søde, hvor er det fedt at du skal være mor :lovestory:
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf elefantus » søn, 07. marts 2010 16:22

tillykke med den den fine test ;-) håber virkelig for jer at spiren bliver hvor den skal ... det er jeg vel fortjent og kan sagtens følge jer i, at i har lidt svært ved at glæde jer ... men tro på det :cool:

TILLYKKE ... i skal være forældre :razz: :wav:
21-02-2011 Vores dejlige Emma kom til verden

3 IUI forsøg - negative
kort ivf .. ÆU 4/6 ÆO 7/6 .. BP 21/6-2010 .. HCG 678
elefantus

Geografisk sted: vestsjælland

Indlægaf Stinna30 » søn, 07. marts 2010 19:50

Uh, hvor jeg bare håber, svipsen :sunny: den næste tid bliver uden tvivl nervepirrrende, og det er trist, at du skal være sådan et vrag, men hvad andet kan du med den bagage? Jeg går ud fra, at I får en tidlig skanning om et par uger af klinikken?
Jeg er så sikker på, at den her gang er den der :blob2: :blob3: :blob6:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf stinapigen79 » søn, 07. marts 2010 20:07

svipsen super mange gange tillykke håber virkelig den er hjemme alle 9 måneder det fortjener du virkelig håber håber håber :alien:
Billede

den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Næste

Tilbage til Barnløshed og behandling