BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Nervøs men stadig gravid

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 09. marts 2010 12:06

Nej nej nej svipsen, det kan du altså godt glemme.. Jeg var sikker på at dette forum var ved at springe af succes historier og nu begynder både dig og m83 at trække i land.. kan I så lade være med det, det er jo ikke til at bære :cry: Jeg er SIKKER på at du bare lige har haft en dårlig test og at BP giver dig et flot Hcg tal, som bare stiger og stiger, for du er gravid og bliver ved med at være det de næste 8 måneder, andet ville bare være FOR uretfærdigt! BASTA :evil: !!!
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Snorre » tirs, 09. marts 2010 12:17

Åh nej, Svipsen - håber altså ikke du får ret! :-( Det er jo fuldstændig umenneskeligt, det her!
Undrer mig over, at der med din historik ikke er tænkt mere over, hvad der skal gøres, når ægget først er blevet befrugtet, og så skal til at sætte sig fast. For befrugtningen er jo det mindste problem i jeres tilfælde... findes der måske et præparat, man kan tage??

Tanker her fra, og håber stadig det bedste!!
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf svipsen » tirs, 09. marts 2010 12:55

Tak piger. Jeg håber virkelig heller ikke, at jeg får ret. Men alt tyder desværre på det. Indtil nu har jeg brugt hele morgenen og formiddagen til at stortude. Kan slet ikke se noget som helst positivt i det her.

Jeg ved heller ikke, hvordan de kan være så passive overfor folk med gentagne aborter på OUH. De bliver ved med at sige det samme: Før eller siden plejer det at lykkes :shock: Plejer!? Og hvad med de andre gange....får vi andre bare lov til at fortsætte med håbløse forsøg, som ender med at nedbryde os fuldstændig?? Jeg forstår ingenting.

De har ingen planer med os. De ved tydeligvis ikke, hvad de skal stille op med os.

Vi påbegynder ikke flere forsøg, før vi har talt med OBC på HAB. Det her klarer jeg ikke en 8. gang. Allerede nu inden det er 100% sikkert, at det er slut, er jeg totalt knust. Jeg skulle på arbejde efter BP'en, men jeg kunne jo ikke sidde derinde og græde. Folk ved jo ikke noget. Nu sidder jeg så herhjemme helt alene. Min stakkels mand fik først den dårlige nyhed, da han allerede var nået til hovedbanegården. Han blev også vildt ked af det. Ville ønske vi kunne være sammen os trøste hinanden.

Nu er der kun et par timer til de ringer og giver svar på BP, og jeg glæder mig slet ikke. Sikke en forskel fra igår.

F*UCK det er hårdt det her :crybaby:
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf Snebold » tirs, 09. marts 2010 13:04

Åh Svipsen, det er simpelthen så umenneskeligt det du og din mand skal udsættes for. Der er bare ingen retfærdighed til.
Jeg håber så meget at BP viser det den skal og at du stadig er gravid. Ja, der er vel ikke rigtig mere at sige. Jeg kan bare ikke rigtig sidde og ikke reagere på dine indlæg, for ønsker så meget at det skal lykkes for dig. Fuck hvor er man magtesløs i dette dumme spil om graviditet og børn. Sommetider hader jeg det bare så meget, og alligevel er det næsten det eneste der optager mine tanker.

Jeg XXX for dig og din lille spire.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Katrine-mor » tirs, 09. marts 2010 13:16

Åh nej Svipsen... det er da ikke sådan din første IVF skal ende :-( Jeg håber, håber, håber at du får en god BP-svar... men du kender jo bedst selv din krop. Jeg fortsætter dog med at krydse fingre for dig.

Det er da også super frustrerende at du ikke får noget mere hormon efter ÆO, som kan hjælpe din livmoder med at holde på den lille spire. Kan de ikke give dig dobbelt Crinone eller måske noget Pregnyl?
Jeg kan godt forstå at du sætter bremsen i for flere forsøg indtil I har været på HAB.

Masser af tanker og knus og krydsede fingre for at den test fra imorges bare var en møg-test
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 09. marts 2010 13:27

Ej hvor er det bare frustrerende.. håber de snart ringer, så du kan få svar på hvad der foregår.. men altså, der er vil Hcg i dit blod, så kan de overhovedet komme med et endeligt svar pt? Jeg håber SÅ meget for jer at den er der søde..

Lige en lille historie fra din virkelige verden.. Min veninde kendte en med samme problemstilling som jer.. Der blev det opdaget at det var noget med hendes immunforsvar der fra-stødte fosteret, så hun fik noget immunforsvars-nedsættende medicin, og så blev hun mor.. :D I det private mener jo også de giver sådan noget medicin for en sikkerheds skyld, så måske det kunne være en løsning.. :roll: Tja jeg ved det jo ikke, men det kan jo være..
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf svipsen » tirs, 09. marts 2010 14:00

De har lige ringet. HcG er på 615. Det er jo vildt højt allerede, men som sagt er det jo udviklingen jeg er meget usikker på. De tager en ny BP på fredag, også selvom jeg skulle begynde at bløde.

Mere ventetid :roll:
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Indlægaf Snebold » tirs, 09. marts 2010 14:03

Puha... spændingen fortsætter.
Holder mine fingre XXX indtil på fredag ;-)
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf MÃ¥neMarie » tirs, 09. marts 2010 14:22

For søren en gyser :shock: ...kan du overhovedet koncentrere dig om andet end det?? du skulle jo være dansende lykkelig nu.. Håber virkelig det var en dårlig test og glæder mig til at høre om den nye test i morgen, som helt sikkert har to fede tykke og tydelige streger!
Billede
MÃ¥neMarie

....

Indlægaf brud2008 » tirs, 09. marts 2010 14:32

ja man må sige hcg er da fint efter antal dage,håber den er steget som den skal til på fredag.xxxx for jer og junior bare driller mors krop...men men men fredag skulle i jo også samtale ikke,kan du ikke nævne det for dem måske de lige har noget som de vil udskrive der kan gavne din krop på at holde på spirren???Men det ER jeres tur så det hele skal nok gå.
Knus Anette.
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Indlægaf svipsen » tirs, 09. marts 2010 14:45

Nej vi skal kun til infomøde på HAB på torsdag. Der går mindst en måned før vi kommer til en personlig samtale derinde. Der ventelister slår vist alle rekorder.

Jeg har fået noget mere Crinone. Men det hjælper ikke på en truende abort. Det er vist mest for at føje mig, eller fordi de gerne vil gøre et eller andet, men de ved bare ikke hvad.

Det er kun på HAB, at de er eksperter i immunsystemet m.h.t. aborter, så vi kan ikke gøre andet end at vente. Det er heller ikke sikkert, at de kan hjælpe os. Det er jo ikke sikkert, at vores fejl ligger i immunsystemet.

Ã…h, hvor er det en fustrerende ventetid.
svipsen

Indlægaf Panna » tirs, 09. marts 2010 14:51

Åh nej, Svipsen.. Jeg har lige læst denne tråd fra den ene ende til den anden... Sikke dog en historie!! Jeg blev lige så glad på dine vegne..

Jeg håber, håber, håber, håber virkeligt bare at det er din krop der driller dig lidt. Jeg er sikker på at den er god nok denne gang. Det SKAL den være.

Jeg krydser alt hvad jeg kan indtil din næste blodprøve.

Knus
Panna
Start: marts 07
1. IUI april 09 negativ
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 positiv, GUL
1. IVF marts 10 positiv, SA
2. IVF maj 10 negativ
3. IVF nov 10 positiv, SA
2 fryseæg marts 11 negativ
Oktober 10 opstart adoption
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Lotte75 » tirs, 09. marts 2010 16:04

XXXXXXXXX alt hvad jeg kan for at bebsen bliver hvor den skal!!!!! Må ærligt talt også stille mig noget målløs overfor, hvorfor OUH ikke gør noget mere for at du kan holde på graviditeten :evil:

Men efter vi er startet beh. på privatklinik, har jeg fået en klar fornemmelse af at de private klinikker gør alt hvad de kan for at optimere chancerne for graviditet. Efter min sidste ÆO fik jeg både crinone og nogle piller (tror de hed femanest), som skulle være med til at modvirke afstødelse af slimhinden.

Håber virkelig at hcg stiger som det skal og at blødningen holder sig LANGT væk.

Kram Lotte
Tror storken har problemer med at få vores adr. ind i GPS'en, så nu flyver vi selv ud og henter vores ønskebarn
1 x GUL, 1 x SA, 9 x neg./afbrudte beh./SA
Godkendt til adoption! - Står på Etiopien-listen hos AC
Lotte75

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Snorre » tirs, 09. marts 2010 16:29

Jeg xxxxxxxxx'er også alt hvad krydses kan, Svipsen! Gravid ved 1. IVF - du er jo mit forbillede! :D

Lotte75, jeg vil give dig ret. Jeg går pt. også på privatklinik, hvor jeg er meget glad for deres forsøg på at lave individuel behandling afhængig af historikken.
Hvis det hele går galt Svipsen, kunne det måske give håb at prøve 1 behandling på privatklinik...

Har læst lidt om HcG værdier - men synes ikke det fremgår klart. Hvilket niveau skal tallet helst ligge på ved BP??
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf m83 » tirs, 09. marts 2010 16:50

PUHA for en gyser da.....åhhhh hvor jeg håber at de signaler kroppen sender dig er falsk alarm, og at den lille spire bliver hvor den skal, og at hcg bare stiger og stiger og stiger og stiger, som det skal XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fra mig
[url=http://lilypie.com][img]http://lmtm.lilypie.com/qea9p2.png[/img][/url]
Brugeravatar
m83

ForegåendeNæste

Tilbage til Barnløshed og behandling