MåneMarie: Nej det er vist ikke så mærkeligt at min krop har syntes at det hele er lidt ØV.. I dag har jeg haft kvalme igen i morges.. men siden har der ikke været noget. Så det er dejligt
Nej det er vist ikke normalt at have SÅ mange. Hun sagde også at jeg er overstimuleret.. håber så bare ikke at jeg bliver syg af det.
Svipsen: Selv om det er ½ år siden jeg sidst fik taget æg ud, så kan jeg godt huske hvor smertefuldt det var for mig eftersom at morfinen ikke virkede på mig. Så jeg tror at du har ret i at jeg nok kan forvente at det bliver pænt ubehageligt i morgen. Sygeplejersken skrev i mine papirer at de skal give mig en dobbel dosis bedøvelse i morgen og så har jeg fået en lille lyselilla pille med hjem som jeg skal tage i morgen tidlig.. den skal vist nok få mig til at blive træt og afslappet. Det kan være jeg kan sove mig igennem ÆU'en
Brud: Jeg håber så sandelig også at guldægget ligger et eller andet sted derinde lige nu og venter på at blive taget ud. Jeg er bare lidt nervøs for om kvaliteten er dårlig når nu der er SÅ mange. Men nu må vi se.
Snorre: Ja, mine er (heldigvis) uens i størrelsen. Jeg tror da at jeg ville være eksploderet på nuværende tidspunkt hvis alle 28 var 18 mm. Jeg skal nok huske at krydse fingre for dig og dine 18 æg på lørdag.
Stinna30: jo, tak mit underliv føles som om at det er ved at flække!!! Jeg er ikke ubetinget glad for de mange æg. Det havde nok været bedre hvis der var lidt færre og at de alle så var lige store.. er lidt nervøs for at være overstimuleret. Men sådan er jeg åbenbart.. umulig at styre med hormoner!