Hej Panna,
Hvor er det et fint antal æg

På Hvidovre siger de at mellem 7 og 12 follikler er godt for så er sandsynligheden for at alle folliklerne indeholder modne æg størst. Så dine 9 er jo helt perfekt

Men jeg kan da godt forstå du undrer dig, når du får så meget mere hormon end sidste gang... men måske det ikke har så meget at sige... eller... det ved jeg sgu ikke noget om... haha... bare en tanke
Jeg har lige været væk hele weekenden, så det er jo skønt at se, hvor mange ting der er sket herinde på bare 3 dage
Jeg glæder mig til update på din scanning idag
Knus
PS. Månemarie og Panna: "Tillykke" med årsdagen eller hvad man nu siger... det er måske ikke så meget tillykke, men det gode er at I begge er godt i gang med at blive gravide... og måske du allerede er det Månemarie. Det kan være at der i dette sekund sætter sig et (eller to) eskimoer fast

Jeg har jo 3-års dag i slutningen af maj og håber da at dette forsøg jeg skal i gang med bliver med en positiv udgang... så kan vi alle trille over i terminsgrupperne med vores runde maver, først Svipsen, så Månemarie, derefter Panna og så mig lige i hælene på jer

OG selvfølgelig sammen med alle Jer andre der er i gang med behandling... mangler lidt et skema så jeg kan se, hvor langt I andre er i Jeres forsøg

Hov det blev et lang PS