BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Menustration

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Menustration

Indlægaf Midtvejs83 » tors, 01. september 2011 16:31

Typisk, har været ude og få taget blodprøve i dag. Skal have svar i morgen. Så typisk som alt kan være så begynder jeg at bløde lidt til middag. :mad:
Havde ellers håbet at dette kunne blive GANGEN. Men åbenbart ikke. :???:
Jeg er ikke så glad for at skulle det hele igennem en gang til. Kæresten siger godt nok jeg ikke skal tage det sure på forskud før vi har fået svar i morgen, man kan jo bløde selv om man er gravid. Det er bare lidt svært at se det positive nu. :-(
Midtvejs83

Re: Menustration

Indlægaf babyskruk » tors, 01. september 2011 18:52

kan godt forstå det gør dig nervøs :(

krydser for at det er en uskyldig graviditets blødning

knus og gode tanker herfra. Bløder du meget eller bare lidt
Billede
babyskruk

Indlægaf Midtvejs83 » tors, 01. september 2011 20:49

Startede med plet blødning, nu er der lidt mere end det, men ikke helt som normalt.
Jeg krydser fingre :)
Midtvejs83

Indlægaf babyskruk » tors, 01. september 2011 23:17

tak for svar :) håber på en positiv tilbagemelding imorgen :)
Billede
babyskruk

Indlægaf Midtvejs83 » fre, 02. september 2011 18:22

LORT, PIS, Og alle mulige andre dårlige ord. Negativ som sidst. :evil:
Nu må man så op på hesten igen. Jeg fatter ikke hvordan det kan ske når man får af vide at ægget er bare så super flot, hvorfor lykkedes det så bare ikke ?
Jeg ved godt det ikke er klinikkens skyld, men man bliver bare så mega skuffet endnu engang. Denne gang bliver det trods alt lidt nemmere at håndtere når man har prøvet det en gang før.
Starter på hormon piller i dag. Scanning d. 12 september for at se hvornår jeg er klar til at få sat fryseæg op.
Så skal de sgu bare ikke gå til spilde i fryseren denne gang, orker ikke at skulle det hele igennem en gang til :cry:
Midtvejs83

Indlægaf babyskruk » fre, 02. september 2011 18:59

hvor pisse surt rent ud sagt :(

kender alt til frystrationerne over at få af vide at alt bare ser så godt ud, ægget er perfekt og alligevel mislykkes det. Samme besked har jeg fået ved 1 og 2 ICSI og de siger sikkert det samme denne gang. Håber på fryseæggene i det mindste klarer sig godt når de skal tøes op

knus herfra
Billede
babyskruk

Tilbage til Barnløshed og behandling