BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

mærkelig dag

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

mærkelig dag

Indlægaf Stjernefinder » fre, 03. februar 2012 07:43

Så kom den længe ventede testdag og om lidt skal jeg ind på sygehuset og have lavet blodprøver. Ih hvor havde jeg glædet mig til denne dag - den 3. - og hvor er det nu en mærkelig tom fornemmelse at skulle derind, vel vidende at svaret vil være negativt. Jeg drømte i nat, at jeg var derinde, og at de sagde, at man saaaagtens kunne være gravid, selvom man havde blødt i stride strømme (ad, ulækkert billede). Så da jeg vågnede, var jeg helt håbefuld. Men det er jo desværre nok ikke virkeligheden.
Desværre går der længe, inden jeg kan prøve igen, da de har fundet ud af, at jeg har stofskifteproblemer. Havde håbet på at prøve igen i marts, men datoen for indkaldelsen til indo...hmm...den afdeling, hvor de dealer med stofskifte, er efter forventede mens dag. Hvis jeg så skal have medicin og justeres osv., kommer vi da tidligst i gang igen i april!
Jeg kunne starte igen i dag, hvis det skulle være!! :-)
Vil drage ud i sneen for at blive stukket i...
Projekt baby start dec. 2010
1. ICSI januar 2012, negativ :-(
2. ICSI marts 2012, kun 3 æg til ÆU, ingen æg til ÆO :-(
Stjernefinder

Re: mærkelig dag

Indlægaf Xenias mor » fre, 03. februar 2012 09:28

Hmmmm det var da træls for dig stjernefinder :-( kan godt forstå at du bare gerne vil igang hurtigst mulig,,,det er sååååå træls at skulle vente :-( pøj pøj med det hele og god weekend til dig :-)
Xenias mor

Geografisk sted: Skjern

Indlægaf zoo » fre, 03. februar 2012 11:11

også pøj pøj herfra....
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf babyskruk » fre, 03. februar 2012 13:29

hvor træls for dig :( det hedder forresten endokrinologisk afdeling der hvor de tager sig af stofskifte problemer. Har selv tidligere haft problemer med forhøjet stofskifte og går stadig til kontrol for det.

pøj pøj med det hele og et stort kram herfra
Billede
babyskruk

Indlægaf stinapigen79 » fre, 03. februar 2012 13:53

man kan altid håbe men et stort kram for mig
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf Thomsen » fre, 03. februar 2012 18:21

Sender stort knus og håber de snart kan lade dig gå igang igen!
Billede
Thomsen

Indlægaf Stjernefinder » fre, 03. februar 2012 21:00

Tak for jeres søde ord. Der har været en møgdag, endnu en dag, hvor jeg har gemt mig under dynen. Men hvor er jeg glad for at jeg har fundet dette forum! Det varmer og trøster og giver håb:-) glæder mig til at melde mig på banen igen om forhåbentlig ikke alt for mange måneder. Det bliver nok sidste chance inden donor.
God weekend derude!
Projekt baby start dec. 2010
1. ICSI januar 2012, negativ :-(
2. ICSI marts 2012, kun 3 æg til ÆU, ingen æg til ÆO :-(
Stjernefinder

Indlægaf babyskruk » man, 06. februar 2012 12:18

Stjernefinder skrev:Tak for jeres søde ord. Der har været en møgdag, endnu en dag, hvor jeg har gemt mig under dynen. Men hvor er jeg glad for at jeg har fundet dette forum! Det varmer og trøster og giver håb:-) glæder mig til at melde mig på banen igen om forhåbentlig ikke alt for mange måneder. Det bliver nok sidste chance inden donor.
God weekend derude!

Lyder som en fornuftig måde at komme igennem dagen på :) Har også selv lukket mig inde de gange vi har fået negativt svar. Man har bare brug for en pause fra omverdenen til lige at have tid til at kapere nederlaget. Håber i snart kan komme igang igen. Ventetiden på at komme igang igen er så ulidelig. Men samtidig er det nu godt nok at man normalt skal vente 1 cyklus længde før man kommer igang igen så man lige kan nå at være psykisk klar til at komme igang igen. Held og lykke med det videre forløb. Må det snart være jeres tur til at få en guldklump :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Barnløshed og behandling