BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

LORT og en masse andre grimme ord!

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

LORT og en masse andre grimme ord!

Indlægaf Helle » man, 18. april 2011 18:38

Ja, så kan det vist ikke siges meget pænere!!!!!!!!

Har lige fået min menstruation idag!!

Kan næsten ikke holde tanken ud om at skulle starte på alle hormonerne igen og alle de mange bivirkninger der følger så grusomt med! Desuden kan jeg bare ikke holde ventetiden ud!!

Æv hvor er det bare den ene nedtur efter den anden!

Nå men vi har lige fået snakket adoption igennem idag og vi ville egentlig have ventet til efter 3. behandling! Men vi er blevet enige om at starte med ansøgninger m.v nu! Så kan vi jo altid springe fra igen, hvis vi mod forventning skulle få noget ud af vores 3. behandling!

Hvor er livet bare pisse træls lige i dag!!!! Men solen står vel op igen i morgen....
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Re: LORT og en masse andre grimme ord!

Indlægaf Stinna30 » man, 18. april 2011 22:14

Åh nej :cry: kæmpe cyberkrammer til dig
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Snorre » tors, 21. april 2011 20:49

Ja alle os der har prøvet at stå i samme situation, kan SÅ godt forstå dit indlæg! :-( Det er så uoverskueligt at skulle det hele igennem igen. Det er som at få en kæmpe spand koldt vand i ansigtet. Solen står op igen, men det kræver lige lidt tid at finde gejsten frem igen. Jeg håber at 3. forsøg er det der skal til! :-)
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Snebold » fre, 22. april 2011 18:42

Åh altså, ved desværre hvordan du har det, har jo selv tre negative IVF forsøg bag mig. Det er så træls at skulle til at overskue endnu et forsøg med ventetid og bivirkninger. Jeg håber du kommer godt igennem og at I kan springe fra adoptionsansøgningen pga. en graviditet. Men hvis ikke, ja så forstår jeg godt at I vælger at tage det første skridt ad adoptionsvejen allerede nu, så lidt ventetid måske kan springes over.
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Panna » lør, 23. april 2011 11:06

Øv sikke noget møg :-( Kender alt for godt følelsen... Det hele kan virke så omsonst.. I sær når man står og skal i gang med sidste forsøg. Det er svært at tænke på andet end at det ikke er lykkedes de andre gange, så hvorfor skulle det dog lykkes i sidste forsøg.

MEN selvfølgelig kan det lykkes i sidste forsøg. Jeg skal i hvert fald krydse alle mine fingre for at 3. gang er lykkens gang for dig :D

Det er dog meget fornuftigt af Jer at I går i gang med de indledende øvelser til en evt. adoption. Man kan lige så godt skære lidt ned på ventetiden... Det gjorde vi også selv ;-)
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Helle » lør, 23. april 2011 11:39

Den sidste uge har været træls at komme igennem! Den har været fyldt med en masse tanker og frustrationer! Men tror nu at det er meget normalt, at skulle en nedtur igennem -den her gang var bare noget værre end sidste gang!

Nu skal vi bare i gang med vores næste forsøg! Jeg håber de kan få lavet en masse æg, så vi har til 2 fryseforsøg bagefter -hvis nu det ikke lykkedes i 3. forsøg!

Jeg ser ikke frem til ventetiden og sygemeldingerne! Jeg kunne forstå på vores læge, at han ville øge vores dosis en del fra starte af, så min krop ville producere flere brugbare æg! Men nu må vi se, han stopper jo her d. 1, så det er ikke sikkert at vores nye læge vil følge den plan!

Men ja, vi håber på at 3 gang er lykkens gang!!!!!!!!!!!!!

Nu skal det sgu snart være (har jeg bestemt :lol: )
Billede
GODKENDTE D.11/11 2011
Brugeravatar
Helle

Geografisk sted: Holstebro

Tilbage til Barnløshed og behandling