BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Krydser for æo i morgen

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Krydser for æo i morgen

Indlægaf Thomsen » fre, 27. januar 2012 09:57

Ligeså meget jeg smilte igår lige så trist er jeg nu der er kun 1 æg tilbage nu og hvem ved om det overlever til i morge kæmper for at holdet modet oppe men tårerne triller ned. 1 æg skal der til håber det lever i morgen
Billede
Thomsen

Re: Krydser for æo i morgen

Indlægaf Stjernefinder » fre, 27. januar 2012 10:06

Åh jeg håber for dig at det æg klarer den! Hvor er det hårdt, når der er så mange op- og nedture! Krydser fingrene for dig!!
Projekt baby start dec. 2010
1. ICSI januar 2012, negativ :-(
2. ICSI marts 2012, kun 3 æg til ÆU, ingen æg til ÆO :-(
Stjernefinder

Indlægaf Thomsen » fre, 27. januar 2012 10:40

Tak Stjernefinder, synes det er rigtig hårdt og så sidder man her på arbejdet og de andre ved ikke noget og så skal man kæmpe for at ikke bare at sidde og græde. Fik min mand til at ringe ind til CFC og høre om det ikke ku blive lagt op idag men de sagde når jeg havde fået tid til i morgen så burde det leve til i morgen. Men igår sagde de også at alt ser så fint ud og i dag er der kun 1 tilbage. Kan slet ikke fokusere på jobbet og ville ønske jeg ku gemme mig under dynen :-/
Billede
Thomsen

Indlægaf Stjernefinder » fre, 27. januar 2012 11:38

Har du ikke brug for, at dine kolleger ved, hvad det er, du er igennem? Nu er det selvfølgelig forskelligt, hvilken slags job, man har - men jeg har hele tiden haft et par nære kolleger, som har vidst besked. Og så snakkede jeg for nyligt med chefen om, at det er en god idé, at alle (vi er ikke så mange) ved det. Selvfølgelig kan man ikke koncentrere sig om arbejdet, det fylder jo 100% af ens tankevirksomhed. Men det kan hjælpe at dem omkring en ved det, og for mig hjælper det også at fortælle om det.
Hvis de siger, at det lever til i morgen, er det vel fordi de kan træffe den vurdering. Hvis der var tvivl, havde du sikkert fået lov til at få det lagt op i dag. Men det er selvfølgelig en ringe trøst, når vurderingen i går ikke holdt...
Projekt baby start dec. 2010
1. ICSI januar 2012, negativ :-(
2. ICSI marts 2012, kun 3 æg til ÆU, ingen æg til ÆO :-(
Stjernefinder

Indlægaf Thomsen » fre, 27. januar 2012 12:00

Jeg har været i behandling i 3,5 år og min chef og kolleager har vist det men jeg har valgt ikke at fortælle dem om dette forsøg fordi det lige er meldi ud der skal være masse fyrring herinde på arbejdet på mandag og var bange for at bli fyrret fordi de vidste jeg var igang med et forsøg ellers havde jeg også sagt det. Så nu håber jeg ikke også jeg får en fyrring på mandag så er det næsten ikke til at bære. Men jov jeg må stole på de virkelig mener det lever til i morgen :)
Billede
Thomsen

Indlægaf zoo » fre, 27. januar 2012 12:05

Holdt fast i tanken om det ene æg søde Thomsen......jeg sender i hvert fald en masse god energi til det herfra:-)
zoo

Geografisk sted: Sønderjylland

Indlægaf Birgitte » fre, 27. januar 2012 12:27

Jeg krydser virkelig fingre for at det er et guldæg :) og selvfølgelig er det det.
Du ved godt at når din arbejdsplads kender til din fertilitetsbehandling , så er du stillet som var du gravid. De skal altså virkelig have en god grund for at kunne fyre dig. Men kan sagtens forstå dig.
Jeg ønsker dig alt det bedste.
Knus og tanker herfra.
Start projektbarn dec 08
Bio dec 09
1. iui maj 10 - pos - foster død ca uge 6 (udskrab uge 9)
2.+3. iui aug/sep 10 - neg
4. iui sep/okt 10 - pos - MA
5. iui dec/jan 11 - neg
1. IVF + 1. ICSI sommer 11 - ingen æg til ÆO
2. ICSI jan 12 - 2 æg til ÆU og ÆO
Birgitte

Indlægaf stinapigen79 » fre, 27. januar 2012 15:28

thomsen tror på lægerne ved hvad de snakker om sender dig en masse kram til dig tror virkelig på du får ægget lagt op i morgen
Billede

Den 9/9-11 positiv men endte i en Bio/Gul

Den 8/2-12 positiv men endte i en Bio/SA
stinapigen79

Geografisk sted: fredericia

Indlægaf babyskruk » fre, 27. januar 2012 18:58

krydser alt hvad jeg kan for at ægget er klar til imorgen og også er et guldæg der hænger fast de næste 9 mdr. Det har bare at lykkes denne gang for jer

stort knus

kan godt forstå det føles nedslående. Men i sidste ende skal der jo kun 1 æg til og er sikker på det er der også imorgen et æg til ÆO :)
Billede
babyskruk

Tilbage til Barnløshed og behandling