BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kom lige lidt mere salt i mit sår...

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Kom lige lidt mere salt i mit sår...

Indlægaf Titti » fre, 06. august 2010 20:08

og nu vi er ved, så hæld bare lidt saltsyre i også!!! :cry:

Ja, så blev det til endnu en tudetur i dag! Det er så nr. &&5¤¤#¤)(& nå, ja er stoppet med at tælle.

Først i juni mdr. brækker jeg foden og kan intet lave i 14 dage... 6 ½ uge med skinne på. Total nedtur når man som mig er hyperaktiv og må sløjfe alle mine løbearrangementer resten af året.

Sidst i juni mdr. bliver jeg fyret pga manglende projekter i firmaet.

Så får jeg at vide at min svigerinde er gravid med barn nr. 2 :roll: (godt for dem)

og nu er Mary gravid med tvillinger og jeg......... skal bare igang med 4.IUI, synes godt nok snart at mit uheld skal vende til HELD! 1. stk. held tak, leveres gerne inden for de næste 3 uger tak!

Sorry piger, det er bare et surt/trist opstød fra mig som jeg lige havde brug for at komme af med.
Lang IVF,12. Nov. ÆU 5 æg, -æg til ÆO
Lang IVF, 8. Jan. ÆU 13 æg, 8 befrug. 2 æg ÆO/negativ
Lang IVF, 20. april. ÆU 8 æg, 3 befrug 2 æg ÆO/MA i 7. uge
Lang IVF, 20. sep. ÆU 5 æg, 2 befrug. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov. ÆU 8 æg, 4 befrug. 1 æg ÆO/negativ
Titti

Geografisk sted: Odense

Re: Kom lige lidt mere salt i mit sår...

Indlægaf Snebold » lør, 07. august 2010 18:33

Kender det :roll:
Nu "Manden med heldet" er igang må han da gerne smide en portion af hos mig også. Det sidste år har kun været en stor nedtur for mig. Jeg fik kræft, min søn døde, min kat måtte aflives, min ÆL er ikke startet op efter kemoen, alle andre i min forældre gruppe bliver forældre til nr. 2 inden for de næste måneder og ja, jeg kunne blive ved.
Har lige været på ferie og da nyheden om Mary kom kunne min mor da nærmest ikke få armene ned :mad: Eller sådan føltes det i hvert fald. Næ, ih, åh hvor var det da dejligt for dem. Ja tak. Men de har squ da to i forvejen. Hvad med mig. Jeg har lige holdt ferie uden min søn. Og nu jeg kom hjem finde vi vores kat påkørt så den er på operationsbordet mens jeg skriver. Vi orker bare ikke mere død, så nu må vi nok af med omkring 15.000 for det.
Så "MAND MED HELD" kom lige forbi mig også :banghead:
Kh. Snebold
BilledeBillede
Start pb 01.01.08. Gravid 18.10.08 SA 7+3
Linus 09.09.09
Brystkræft 07.09.09
1. IVF 10.09.10 -% æg
2. IVF 16.11.10 -2 æg op + 2 på frys
3. IVF 14.01.11 -1 ubrugeligt æg / to fryseæg op
4. IVF 24.04.11 -1 æg / negativ
5. IVF 18.09.11 -3 æg, 0 befrugtet
Brugeravatar
Snebold

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Lilien » søn, 08. august 2010 10:01

Jeg er HELT med på den her også!!!!

Ok, snebold jeg kan nok ikke lige toppe din.... meeeen:

For små 3 uger siden kørte en idiot ind i mig på motorvejen, og stak af fra stedet bagefter (håndværker bil), heldigvis har jeg firma bil så jeg skal ikke selv til, at betale men fuck et chock alligevel.
Samme dag fik min morfar konstateret lymfekræft, og skulle opereres - så jeg boede nærmest inde på Rigshospitalet i en hel uge (hvor vi selv er i behandling)
Vi skulle igang med 1. IUI i næste uge og havde sat os 100% mentalt op til det, men blev afvist da de ikke kunne tage flere ind, så nu må vi vente 4 uger med at komme med på det næste....
Også kom nyheden om Marys tvillinger, hvor hele Danmark slår flikflak.... er enig med Snebolden her, hun har to i forvejen, så hvad med at dele lidt babyer ud til nogle af os andre!!!!!

Men på den positive side, så har der jo været udsalg i byen og jeg har fået købt nogle fantastiske ting, og nu går vi ind i en uge med Copenhagen Fashion Week, så jeg har hermed bestemt at mit held vender fraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa nu af! :D

/Knus
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Titti » man, 09. august 2010 16:20

Hej Lilien

Ja, så er det nu det gælder!! Jeg har lige været til scanning, 2 æg var klar til på onsdag! Min Mands fødselsdag, så kan det da kun blive godt :-)
Hvad med dig?
Titti

Indlægaf Stinna30 » man, 09. august 2010 16:24

Juhuuu, krydser fingre for, at der er held ved æggene onsdag :alien:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Lilien » man, 09. august 2010 19:44

Gid det var mig Titti, dejligt at høre der var et par æg der var klar. Håber rigtig meget på, at den er der i første forsøg hos jer :)

Det gælder desværre ikke for mig, vi kom ikke med denne gang men er lovet en plads i September måned - så vi må vente 4 uger mere :(
BilledeBillede
Lilien

Indlægaf Titti » man, 09. august 2010 20:36

Ej, øv .... :-( Hvis det ikke lykkedes denne gang på privat klinik, så hopper vi videre til Offentlig igen. Da jeg ringede første gang sagde de, at der var 2 mdr. ventetid, men da jeg ringede i dag fik vi tid til møde allerede på fredag. Jeg har aldrig prøvet at blive afvist. Men det må godt nok være PISSE irriterende.'
Titti

Indlægaf Lilien » tirs, 10. august 2010 14:20

Jeps, det er det også!! Det var ligesom at få en ordentlig mavepuster, men nu ved vi heldigvis at vi er sikret plads efter den næste mens..... Men hvis bare den var kommet 2 dage senere, så var vi kommet med! ØV!

Krydser stadig fingre for dig :D
BilledeBillede
Lilien

Tilbage til Barnløshed og behandling