BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Kære piger

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Kære piger

Indlægaf Lone77 » søn, 23. januar 2011 12:03

Kære alle jer

Jeg har før været aktiv herinde i dette fantastiske forum, men har holdt lav profil siden jeg blev gravid i oktober måned efter 4 års forsøg. Grunden til at jeg skriver nu, er for at give jer en reminder på, hvor vigtigt det er at I husker jeres parforhold mens I gennemgår alle disse fertilitetsbehandlinger. Min kæreste har nemlig lige meddelt mig, at han ikke vil mig mere, at efter disse år i behandling er hans følelser for mig blevet tyndslidt. Så nu står jeg her 20 uger gravid og skal starte helt for mig selv. Det er en drøm der er brast og jeg er bare så ked af det. :-( :-( :-( :cry: :cry:
Piger, husk at lytte til jeres partner og ikke bare presse igennem med hvad I vil, hvad behandlinger angår.
Jeg ved alt for godt, at når man er igang med behandlinger, så er et barn målet og parforholdet bliver ofte nedprioteret. Men I skulle gerne komme igennem på den anden side med både barn og partner.

Det var bare lige en opfordring fra mig.

Held og lykke til jer alle.
Start projekt baby oktober 2006

4. stk insemineringer, alle negative.
Jan. 2010 1. IVF neg. 2 æg i fryser
April 2010 2. IVF neg. 3 æg i fryser
Eskimo æg i aug. Neg.
3. IVF blodprøve d. 8/10 2010 POSITIV HCG 380, fødte 5/6 - 2011 en dejlig pige, Louise
Lone77

Geografisk sted: Aalborg

Re: Kære piger

Indlægaf ad82 » søn, 23. januar 2011 12:37

Kære lone77

Det gør mig virkelig meget ondt at høre, og man kan ikke sige noget som kan trøste, for at gå fra hinanden gør virkelig ondt. Vi har selv lige været igennem en stor rutsje-tur i vores forhold efter vores MA, som jeg virkelig troede skulle ende med en skilsmisse, men heldigvis kom vi igennem. Men det er rigtig at alle parter skal huske, at det at være i behandling for barnløse, ikke " bare er noget man gør ", man skal kunne snakke sammen, vise sine følelser og gøre lidt extra. Det er utrolig hårdt for forholdet.
Jeg håber, at i finder en løsning med hensyn til graviditets-forløbet, så i begge stadig kan nyde det at få et barn, også selvom at det måske ikke bliver helt på den drømmeagtige måde. Men man kan godt have en kernefamilie på mange måder. Du får et stort trøste kram herfra.

Knus og kram fra ad
1. ICSI - Juni 2010, d.1/7-2010 positiv. MA uge 10+2
- Dec 2010,7 æg tøet op, et op - negativ
2. ICSI - Feb 2011, 2 æg op - 2 på frys, positiv
- SA tvilling uge 7, blødning til uge 15

Kate født d. 10-11-2011, 3030 g og 48 cm i uge 39+1
ad82

Geografisk sted: Fyn

Indlægaf Snorre » søn, 23. januar 2011 16:57

Kære Lone

Puha, et indlæg du der har skrevet :-( Det gør mig virkelig ked at det, at det er endt sådan! Har selv været igennem et behandlingsforløb på over 3 år, så kan sagtens forestille mig, hvordan det hele langsomt kan falde fra hinanden. Men når det nu endelig er lykkedes for jer, er det godt nok bittert at han kommer med den udmelding :-( Meget frustrerende at han ikke er der under resten af graviditeten, og har mistet lysten til at være en del af det. Og når barnet kommer kunne man jo håbe, at det også vil gøre noget positivt for jeres forhold.... men alle de ting har han nok allerede tænkt over?

Jeg håber du kommer lidt ovenpå igen. For om et stykke tid kommer der en lille trold, der har brug for jer begge. Ligegyldigt om I er sammen eller ej. Det vil forhåbentlig føre lidt glæde og mening tilbage i dit liv!

Mange tanker herfra
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Panna » man, 24. januar 2011 21:27

Nej hvor er det dog en trist nyhed. Det gør mig virkeligt ondt på dine vegne :cry:
Start: marts 07
1. IUI apr 09 neg
2. IUI maj 09 aflyst
3. IUI juni 09 aflyst
4. IUI (IVF) sept. 09 pos, GUL
1. IVF marts 10 pos, SA
2. IVF maj 10 neg
3. IVF nov 10 pos, SA
2 fryseæg marts 11 neg
Ansøgning adoption 16/10-10
Godkendt 29/2-12
Panna

Geografisk sted: Vestsjælland

Indlægaf Titti » man, 24. januar 2011 22:18

Uha ja du har så evige ret, Vores forhold er også på en hård prøve. Efter mine operationer har sex altså ikke lige været det første jeg tænker på og nu hvor jeg ved at sex overhoved ikke kan føre til et barn, så glemmer jeg det tit, især når jeg er i beh. så går det helt galt. Tænker på det tit, men er dårlig til at gøre noget ved det.
Dit indlæg får mig lige til at kysse min mand en ex. gang og nusse han lidt :-)

Pøj pøj til dig og bebs :-)
IVF,12. Nov. 5 æg, -æg til ÆO
IVF, 8. Jan. 13 æg, 8 befr. 2 æg ÆO/neg.
IVF, 20. april. 8 æg, 3 befr. 2 æg ÆO/MA
IVF, 20. sep. 5 æg, 2 befr. - æg ÆO
Kort IVF, 25. Nov.8 æg, 4 befr. 1 æg ÆO/neg.
Lang ICSI 11.feb 6 æg, 5 befr. 2 ÆO/neg. 3 til frys)
Titti

Geografisk sted: Odense

Tilbage til Barnløshed og behandling