Hej piger.
Som overskriften antyder, så har jeg ikke fået mens efter vores sidste ivf-forsøg. Der var desværre kun 1 æg, som havde delt sig korrekt og som blev lagt op.
I dag er det 22 dage siden det blev lagt op og jeg har endnu ikke fået mens. Jeg har været til blodprøvetagning og har også i dag taget en test, begge dele var negative.
Min mens er meget stabil, og jeg har aldrig gået så meget over tid på nær en gang, hvor jeg var gravid, men desværre aboterede i uge 8. Dengang kunne jeg kun teste svagt positivt halvanden uge efter forventet mens-dag.
Er der nogle af jer der har prøvet noget lignende med udebleven mens efter ivf? For min mens har som sagt altid været stabil, men den burde 100% komme nu ville jeg mene, hvor der er noget kroppen burde skubbe ud pga. det ikke er levedygtigt.
Tror I der kan være en chance for graviditet hos mig alligevel eller kan kroppen godt på denne måde stoppe mens, fordi den har fået nok af alle de behandlinger?
Jeg behøver vidst ikke fortælle jer hvor fortvivlet jeg er. Vi har prøvet over 2 år og det føles som om mit sind nogle gange er et stort kaos. Livet kan føles uretfærdigt nogle gange.