Jeg ringede derfor til sygehuset igår! -Alt var under kontrol, jeg skulle bare begynde med den næste pakke p-piller d. 10/3 - ØHHHH HVAD?!?!
Jeg regnede jo sådan set med at jeg skulle igang med at sprøjte og jeg havde bestemt ikke forestillet mig, at jeg skulle tage en pakke p-piller mere! Jeg tror nok at jeg blev temmelig sur i telefonen, fordi jeg ikke havde fået den besked om mere end én pakke d. 10/2 da jeg aftale forløbet med dem... Jeg blev efter samtale med sygeplejersken helt led ved mig selv, fordi hun jo ikke kunne gøre ved at jeg var ked af det og skuffet. Men alligevel var det gået ud over hende... Jeg havde også sagt til hende i telefonen, at det bare var ENORMT vigtigt at alle oplysninger omkring behandlingen var 100% rigtige, fordi det i forvejen er en hæslig rutsjebanetur for følelserne og at små detajler (hvilket 21 ekstra dage alligevel ikke er!!) bare kan vælte det hele....
Nå men idag ringede den sygeplejersken så igen! JUHUUUUUU jeg er nu alligevel begyndt på suprefact. Hun havde åbenbart regnet på det, og den 2. pakke p-piller vil ende lige i påsken, hvor der er lukket på klinikken, så det kunne alligevel ikke lade sig gøre....
Synes normalt selv at jeg har relativ godt styr på mine følelser! Men men men men ikke i den her situation! Ved i sidste ende heller ikke om det var mig der i første omgang havde misforstået dem... Men skidt pyt!
NÃ¥ men ville egentlig bare sige juhuuu jeg er igang igen
-og tror nok aldrig et menneske har jublet så meget som mig, over at stikke en kanyle i maven! I hvert fald ikke en kanyle der indeholder suprefact!
God weekend til jer alle