Har lige opdaget dette forum, og det er jeg glad for, for kender ikke nogen i min omgangskreds, der er i samme situation som mig, så det er lidt hårdt ikke at møde forståelse.
Vil høre om der er nogen af jer der evt. kan give gode råd ift. min situation.
Min kæreste og jeg har været i fertilitetsbehandling siden 2008, men det er stadig ikke lykkes os at blive gravide. Og inden vi kom dertil forsøgte vi på naturligvis i 1½ år, inden vi søgte hjælp.
Vi har i alt været igennem 8 behandlinger - stadig uden held... og kan nu vente på at sommerferien er ovre før vi kan starte op igen - hvilket godt nok er to lange måneder synes jeg. Grunden til at vi får professionel hjælp er, at min kærestes sæd kvalitet ikke er ret god. Vi overvejer derfor nu om vi skal vi ja tak til donor backup.
Det er en hård proces for os begge, og især efter det forsøg vi lige har været igennem, for der var to fine befrugtede æg som blev lagt op og min menstruation udeblev - hvilket ikke er sket de andre 7 gange, så vi havde store forhåbninger til at det endelig skulle lykkes for os - nu var det vores tur.... men ak sådan blev det ikke.
Det er super svært at bevare optimismen og troen, men vi skal nok blive klar til et forsøg mere i august måned.
De sidste par dage har jeg gået og tænkt - hvad kan jeg gøre anderledes? kan jeg spise anderledes eller kan jeg tage nogle piller som er specielt gode til formålet, eller hvad kan jeg gøre ekstra for at det lykkes.
Mange hilsner fra mig