BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Igang igen..

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Igang igen..

Indlægaf Chris » ons, 17. september 2008 16:13

Så er vi igang igen, næsespryen virkede jo ikke som den skulle, så hver morgen er det p og lege "narkoman". Min mave ligner nu efter de første 6 dage en nålepude med blå mærker ;-) Havde aldrig troet at jeg med min "nåle-fobi" kunne sætte mig så rolig ned og stikke mig. Men det re jo nok tanken om det gode det kan medfører der er drivkraften.

Har nogle herinde erfrarring med at stikke sig med suprefract, om man bliver ved med at kunne selv? Min mand er nemig rart glad for at jeg selv kan, da han villle have svært ved at skulle fører sprøjten.

HÃ¥ber det lykkes. :D
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

....

Indlægaf brud2008 » tors, 18. september 2008 07:23

hej søde,xxxxx lige fingrefor jer.minmand ville heller ikke være glad for at stikke mig,medmindre jeg slet ikke kunne selv :D har lært det nu,men håber ikke det bliver nødvendigt at gøre det igen:hvor lang tid skal man nedregulerer på sprøjter er det også 14 dages tid som med næsespray???kram
Billede
brud2008

Geografisk sted: sønderjylland

Re: ....

Indlægaf kathe » tors, 18. september 2008 07:49

hejsa
min mand stikker mig og er super glad for han vil for jeg kan bare ikke :???:
det er bare så flot dem der selv kan...
jeg xxxxx alt for det snart lykkes jer..
knus
kathe

Geografisk sted: nordjylland

re..

Indlægaf Chris » tors, 18. september 2008 19:22

Det tror jeg det er, begyndte den 12. og skal til kontrol d. 29, hvor vi, hvis alt er "stoppet" skal begynde på stimuleringen.

Krydser også for jer tøser.
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf dmi » tors, 18. september 2008 22:59

jeg kunne og kan ikke stikke selv. Er vildt glad for at kæresten ikke har noget imod st gøre det for mig. Tager hatten af for jer der kan selv.
Krydser lige fingre for at det lykkes for os alle sammen.
Knus fra
dmi
Billede
dmi

Geografisk sted: Nordsjælland

Tilbage til Barnløshed og behandling