Kære Titti
Det er et rigtig svært spørgsmål, som jo er umuligt for andre at give dig et svar på. MEN det jeg synes jeg kan er at komme med min personlige holdning til det min mand og jeg vil gå igennem for at få ønskebarnet.
Min mand var steriliseret og vi var egentlig afklaret med ikke at skulle have et fælles barn, vi har 3 delebørn. Men for et par år siden dukkede ønsket op hos os begge og efter laaaang og grundig tænken blev min mand opereret i april i år. Vi kunne godt have valgt en anden vej til en graviditet, men vi er helt enige om at vi prøver på denne måde. operationen var en succes og der er "hul" igennem

så vi prøver at lave et øko-barn. Da vi har 3 skønne børn i forvejen fra vores tidligere forhold, er vi også enige om at vi forsøger os kun på denne måde, det skal FOR OS vel at mærke, andre kan have en hel anden holdning, ikke være for enhver pris vi får dette ønskebarn. Selvom det er svært at tænke på at det måske ikke lykkedes for os, er jeg helt afklaret med vores beslutning. Skulle vi f.eks. betale en masse penge for forsøg med kunstig befrugtning helt klart have en betydning for vores 3 store børn - og vi ønsker os ikke et barn på bekostning af de 3 andre.
Jeg vil igen understrege at det er min personlige plan, ikke en bedømmelse af andres valg om måden at få børn på. Jeg har dyb respekt for dem der går så grueligt meget igennem og kan forsætte. Hatten af for jer

Held og lykke med jeresbeslutning.
Zoo