BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

hvor mange forsøg skulle i bruge?

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Hvor mange forsøg brugte i på at blive gravide

1 forsøg
1
17%
2 forsøg
2
33%
3 forsøg
0
Ingen stemmer
4 forsøg
1
17%
5 forsøg
1
17%
6 forsøg
1
17%
7 forsøg
0
Ingen stemmer
8 forsøg
0
Ingen stemmer
flere end 8
0
Ingen stemmer

Afgivne stemmer : 6

Re: hvor mange forsøg skulle i bruge?

Indlægaf babyskruk » tors, 21. juli 2011 23:44

Midtvejs83 skrev:Vi er desværre ikke blvet så heldige endnu. Men for 1. gang i flere år er min menustartion blevet regelmæssig, det må da betyde noget eller hva?
Før kunne jeg gå op til 14 dage over tiden, og i den tid hvor man så vil være gravid er det rigtig rigtig træls at skulle blive skuffet bare fordi menustartionene var læge undervejs.
Vi håber det snart lykkedes for os.

Prøvet i 2 år uden hjælp, og skal nu til 2. forsøg......
Ventetiden er lang.

føler med dig. Har selv prøvet på at få nr 1 i 4 år :(

hvilken type behandling er det i får?
Billede
babyskruk

Indlægaf Midtvejs83 » lør, 23. juli 2011 09:51

Vi er i gang med en IUI behandling, og syntes det er ekstremt hårdt da der er i alt 5 af mine veninder som inden for de sidste 2 måneder kommer og fortæller de er blevet gravide på normal vis.
Ud over det har vi en lærling på arbejdet (hun har været der i 6 måneder) som kom og fortalte hun var gravid ved et uheld, så syntes verden styrter sammen.
Har heldigvis en dejlig kæreste og vi har det super dejligt sammen og støtter hinanden i alt det vi kan, og hygger os alt det vi kan selv om det er i tankerne hele tiden.

Hvad med jer?
Midtvejs83

Indlægaf babyskruk » søn, 24. juli 2011 22:03

Midtvejs83 skrev:Vi er i gang med en IUI behandling, og syntes det er ekstremt hårdt da der er i alt 5 af mine veninder som inden for de sidste 2 måneder kommer og fortæller de er blevet gravide på normal vis.
Ud over det har vi en lærling på arbejdet (hun har været der i 6 måneder) som kom og fortalte hun var gravid ved et uheld, så syntes verden styrter sammen.
Har heldigvis en dejlig kæreste og vi har det super dejligt sammen og støtter hinanden i alt det vi kan, og hygger os alt det vi kan selv om det er i tankerne hele tiden.

Hvad med jer?

vi skal til snart at skulle igang med 3 ICSI. Vi gik direkte igang med ICSI fra starten af. Alle andre bliver også gravide omkring os og gud hvor det stinker :-(
Billede
babyskruk

Indlægaf Aurum » man, 01. august 2011 14:07

Vi skal til at i gang med 4 ICSI forsøg. Jeg blev gravid de to første gange, men første gang blev det en GUL og anden gang BIO. Så nu prøver vi igen.
Men hey! 4 er mit lykketal og gode ting har en tendens til at ske for mig i forbindelse med tallet 4, så vi håber ;)
Aurum

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf babyskruk » man, 01. august 2011 14:36

Aurum skrev:Vi skal til at i gang med 4 ICSI forsøg. Jeg blev gravid de to første gange, men første gang blev det en GUL og anden gang BIO. Så nu prøver vi igen.
Men hey! 4 er mit lykketal og gode ting har en tendens til at ske for mig i forbindelse med tallet 4, så vi håber ;)

håber 4 gang er lykkens gang for jer :)

og at 3 er det for vores tilfælde.
Billede
babyskruk

Foregående

Tilbage til Barnløshed og behandling