BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

hvor mange andre er igang med behandling?

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Re: hvor mange andre er igang med behandling?

Indlægaf Luffemus » tirs, 06. september 2011 20:30

Hejsa

Det er lang tid siden jeg har været herinde, men synes indimellem at det er svært når man bare venter og der intet sker. Men nu er vi videre i systemet og har fundet ud af at vi ikke kan få børn af os selv, så vi skal starte ICSI (forhåbentligt meget snart). Jeg synes bare hele tiden at der kommer ekstra ting de skal undersøge.

Kort fortalt bakser vi med mange ting på én gang synes jeg: FSH > 10, stofskifte i den høje ende af normalt, kæresten skal undersøges og udredes yderligere.... Men vi skulle gerne høre fra hospitalet indenfor 3 uger nu og få en plan..... Så nu venter jeg blot og kigger på telefonen 30 gange i løbet af dagen for at se om jeg har misset et opkald.....
Billede

Venter nu på ICSI
Luffemus

Geografisk sted: Dyssegård

Indlægaf babyskruk » tirs, 06. september 2011 22:35

held og lykke med den kommende ICSI behandling. Du må endelig sige til hvis du har nogle spørgsmål. Er selv igang med 3 ICSI :) kender godt problemet med stofskifte i den høje ende. Er stadig til regelmæssigt check efter mit blev reguleret så det lå i den høje ende af normalommrådet istedet for langt over.

knus
Billede
babyskruk

Indlægaf Luffemus » ons, 07. september 2011 16:07

Takker :-)

Mit stofskifte er vist ikke for højt, men ligger højt indenfor normalområdet hvorfor det skal undersøges...

Er helt nedslået og har mest af alt lyst til at tude.... Jeg fik mit opkald i dag, og jeg var ekstremt lettet og nærmest klar til at springe afsted hvis det var det jeg skulle, men skulle blot have en plan over hvad der nu skulle ske.... Og desværre hedder planen: Din kæreste skal udredes på Rigshospitalet yderligere for at se om der er behandlingsmuligheder.... Det er jo også fint nok, hvis altså ikke det var fordi min krop er på vej i overgangsalderen, at kæresten først har en lægetid på Rigshospitalet 31/10 og at det ikke er lige der jeg skal have min menstruation, hvorfor jeg så kommer så tæt på at vi skal rejse at jeg ikke kan nå at starte behandling op og så får jeg endnu en menstruation mens vi er væk og dermed er vi nødt til at vente til januar...... og jeg vil jo bare så gerne være gravid.... Har ventet og ventet..... Havde vi bare taget det private så havde vi været igennem.... De skulle ikke undersøge alle mulige ting.... Jeg er selvfølgelig glad nok for at de gerne vil undersøge det, men lige nu føles det bare som om at de prøver at trække det i langdrag......

Øv bøv...... :cry:
Billede

Venter nu på ICSI
Luffemus

Geografisk sted: Dyssegård

Indlægaf babyskruk » ons, 07. september 2011 17:42

hvor træls for dig luffemus. Kan godt forstå du er træt af tingene som de er :( knus herfra
Billede
babyskruk

Indlægaf bims » fre, 09. september 2011 14:59

Vi er lige startet op på 3 IVF forsøg så det er bare skønt :toothy7: .
Vi er ufrivillige barnløse men æg og sædceller samarbejder godt i skålen såååååå det er nok bare min krop der er på tværs.
bims

Geografisk sted: Esbjerg

Indlægaf babyskruk » fre, 09. september 2011 18:04

tillykke med i er startet på 3 IVF :)

mandens sædceller er utrolig dårlige men når de stoppes direkte ind i ægget så fungere de perfekt. de er bare nogle dovne hunde
Billede
babyskruk

Indlægaf Frej@ » tors, 15. september 2011 20:03

Vi er lige begyndt med nedreguleringen i tirsdags :-)
Start pb sep 2009
24-3-11 ICSI (kort) 3 æg, 1 op 2 i frys (negativ test)
15-5-11 ICSI (Lang) Afbrudt, indstilles til operation pga. æggeleder
13-9-11 ICSI (Lang)
sep2011 Ansøgning til adoption(Afvist pga MC)
25-10-11 BP- POSITIV:-)
Frej@

Geografisk sted: Midtjylland

Indlægaf babyskruk » tors, 15. september 2011 23:55

Frej@ skrev:Vi er lige begyndt med nedreguleringen i tirsdags :-)

tillykke :) hvor dejligt for jer
Billede
babyskruk

Indlægaf Sollie » man, 24. oktober 2011 17:10

Hejsa.

Min mand og jeg er lige kommet hjem fra forundersøgelse. Vi fejler intet. De kan ikke forklare hvorfor min mands sædkvalitet er yderst dårlig. Men vi skal til Info møde d 8 november. Vi skal have mikroinsemination. Og efter hva jeg kan se så skal jeg starte på hormoner efter 21 dage efter 1 . Mens dag kan det ikke passe....?
Men min mens kommer omkring d 1 november. Skal vi så vente helt indtil næste mens før der skal gå 21 dage. Eller kan man allerede gå igang nu her selvom vi ikke har været til infomøde???

Er bare super ivrig for at komme igang og hvis vi alligevel først skal i gang 21 dage henne i cyklusen så betyder det vel ingenting?..

Er ikke så meget inde i det endnu, men håber I er friske på at svare..

Kh
Sollie

Indlægaf babyskruk » man, 24. oktober 2011 18:26

mener først i kan tilmelde jer efter i har været til infomøde. og ja man starter på hormoner 21 dage efter 1 mens (hvis det vel og mærke er lang behandling man skal igang med). Først og fremmest kan man aldrig starte f'ør man har tilmeldt sig ved at ringe ind til klinikken hvilket man gør på mens 1 dag. Hvad med at ringe til klinikken imorgen og spørge dem om i kan tilmelde jer før infomøde. Det kan jo være de har andre regler end andre klinikker har
Billede
babyskruk

Foregående

Tilbage til Barnløshed og behandling