BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvor er jeg da bare træt af det offentlige system

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Hvor er jeg da bare træt af det offentlige system

Indlægaf bims » fre, 03. september 2010 15:12

Min kæreste og jeg har prøvet 2,5 år på en graviditet uden held :-( så vi blev sendt til en gynæklog hvor jeg fik taget blodprøver som viste at jeg ingen ægløsning havde den mdr :roll: derfor sku jeg så vente på at høre fra sygehuset hvor jeg skulle undersøges og høre hvad planen derefter.
Vi fik brev men kunne først komme på sygehuset til okt så vi valgte at benytte os af frit sygehusvalg (kom til horsens sygehus efter 4 dage).
Der blev jeg så undersøgt og scannet (alt sammen som ved gynæklogen :roll: ) , derudover sku jeg snakke med narkoselægen om en kikkertundersøgelse.
Da jeg kom derind fandt jeg så ud af at gynæklogen havde skrevet jeg INGEN børn har (har så en datter ???)
derudover havde han skrevet jeg SLET ingen ægløsning har ???
De blev lidt forvirret derinde for de kunne ikke forstå at han havde skrevet slet ingen ægløsning når jeg får min mens på slaget hver mdr.
Efter en lang snak så sagde hun at hun faktisk ikke vidste hvor søren hun sku sende mig hen i systemet :shock: HVAD ?
Så alle papirene bliver sendt tilbage til min egen læge og så måtte hun ta stilling til hvad der skal ske.

Vi overvejer at skifte til en privat klinik nu for det her trækker godt nok ud.
Kender i Aagaard fertilitetsklinik ?
bims

Geografisk sted: Esbjerg

Re: Hvor er jeg da bare træt af det offentlige system

Indlægaf Stinna30 » søn, 05. september 2010 23:14

Hmm, hvor et trælst forløb - det lader da ikke til, at der er styr på noget. Ved, der er flere herinde, der har gode erfaringer med Aagaard, men har ingen erfaring med den klinik selv.
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Re: Hvor er jeg da bare træt af det offentlige system

Indlægaf Chris » tirs, 07. september 2010 15:57

Det kan jeg godt forstå du er. Kender ikke til Aagaard. Efter vores forsøgs-kvote var brugt i det offentlige, valgte vi Maigaard, som jeg kun kan anbelfale varmt :-) Men er jo et sp.mål om kemi og tillid
Frsøgt siden september '07. 5 neg ICSI og 1 frys.
6. forsøg maj 2010, gt 7/6 - postiv gt !!!
9/2 -11 kom min søn Jakob til verden :-)
Efterår 2011 - igang med projekt lillebror/søster
1. neg frys
Chris

Geografisk sted: Midtjylland

Tilbage til Barnløshed og behandling