BabyOrNot.dk - Graviditetstest - ægløsningstest

Hvidovre fertilitetsklinik

I dette forum diskuterer vi emner relateret til barnløshed og adoption. Her kan du videregive dine erfaringer eller få gode råd fra andre.

Hvidovre fertilitetsklinik

Indlægaf Katrine-mor » fre, 02. oktober 2009 13:53

Hej piger,

Ville bare lige sende en "jubii, jeg er glad besked".
Kom til at tænke på om jeg mon kunne risikere at blive afvist, når jeg ringede til Hvidovre og sagde, at jeg var klar til min første IVF. Det har jeg jo hørt at flere af Jer har været ude for, der hvor I er i behandling :-|

Derfor ringede jeg lige til sekretæren på klinikken og spurgte. Og svaret var "Nej, vi afviser ingen, så du ringer bare på din menstruations første dag" :D
Juhuuu, det er jeg bare så glad for... så lige om lidt skal jeg virkelig i gang. Er bare så spændt. Meget mærkeligt at tænke på, at jeg måske kan have en lille spire i mavsen inden jul, hvis det lykkes i første forsøg :D

Er der egentlig nogen af Jer, der har været i behandling på Hvidovre?

God weekend til Jer alle :alien:
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Indlægaf svipsen » fre, 02. oktober 2009 14:24

Det lyder dejligt. Når man kommer til behandling, har man også ventet længe nok.

Glæder mig til at høre om dit forløb, som forhåbentlig bliver kort.
K: 33, lavt MBL. Ellers ok. M: 32 ok. Tilknyttet OUH og HAB. Forsøgt siden sep. 2007. 2 SA'er, 1 MA + 4 bio'er. 4 IUI = 3 neg. og 1 bio. 1. IVF: pos, men MA i 9. uge, medicinsk abort i "11. uge , og cellegift i "15. uge". PAUSE eller stop!!
svipsen

Geografisk sted: Kbh

Indlægaf MÃ¥neMarie » fre, 02. oktober 2009 15:30

Hvor dejligt for dig Kathrine-mor. Jeg har hørt det samme om Hvidovre, altså at de ikke afviser nogle, og min kæreste og jeg havde derfor selv tænkt os at vælge at blive behandlet der, da statestikkerne er de samme som på Riget.. men desværre laver de ikke ICSI, så vi måtte blive på riget og blive afvist og afvist ;-)
Jeg skrev selv en mail dertil inden vi startede behanling og fik en meget sød mail tilbage, så jeg er sikker på at de er søde og rare, men kender ellers ikke noget til det..
Held og lykke knus
Billede
MÃ¥neMarie

Indlægaf Stinna30 » fre, 02. oktober 2009 23:01

Sikke en dejlig opdatering :D håber kun, du skal bruge et forsøg :alien:
Billede
Billede
Brugeravatar
Stinna30

Indlægaf Katrine-mor » søn, 04. oktober 2009 16:51

Tak for de søde beskeder :D Og ja, jeg synes altså også at vi har ventet længe nok, men nu virker ventetiden pludselig ikke så lang mere, så nu banker spændingen og nervøsiteten for alvor på... ih, jeg håber det lykkes i første forsøg, men tør slet ikke sætte mine forventninger for højt (men hvor jeg dog håber, håber, håber) :-)

Øv, at de ikke udfører ICSI, det troede jeg faktisk de gjorde. Men det er da dejligt at i endelig er kommet med i denne omgang. Det er jo slet ikke til at overskue al den ventetid!
Billede

Efter næsten 3½ år og en masse fertilitetsbehandlinger er jeg endelig blevet øko-gravid :D
Positiv test d. 18/9 og termin d. 18/5 :D
Vores søn kom til verden d. 20/5 :D
Katrine-mor

Geografisk sted: København V

Re: Hvidovre fertilitetsklinik

Indlægaf avaclinic » tirs, 19. oktober 2010 14:23

AVA CLINIC har som den første af IVF klinikkerne i Letland og hele Baltikum fået det internationale certifikat (ISO9001:2008). Dette bekræfter, at vores ydelser svarer til de europæiske kvalitetskrav.
http://www.xn--gdonations-c6a.dk/Ordfor ... er?lang=dk
avaclinic

Indlægaf Lilien » ons, 20. oktober 2010 18:45

KATRINE MOR!!!!! :alien:
Der var du :D Har ikke kunne finde dig i lang tid, hvor er det fedt at høre du snart skal igang.... :-)
Håber for dig det går hurtigt, og der ikke er så meget ventetid.

Vi kom til behandling inde på Rigshospitalet siden vi snakkede sidst, og nu er jeg sørme gravid med tvillinger!! Jeg er ikke så langt henne endnu, men vi har set hjerteblink på dem begge to, så de har det godt.

Stort knus
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Indlægaf Snorre » ons, 20. oktober 2010 18:55

Desværre Lilien - indlægget fra Katrine-mor er over et år gammelt. Men er poppet op igen pga. et spam indlæg fra avaclinic. Det gælder også flere af de andre indlæg :-(
Billede
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
2 x SA // 4 IUI'er neg // 1. IVF neg // 2. IVF - BP 23. jun 10 POSITIV :-)
Snorre

Geografisk sted: Nordsjælland

Indlægaf Lilien » ons, 20. oktober 2010 22:42

Aaaaaaaj Snorre, jeg havde ikke lige tjekket datoen! snydt igen :roll:
BilledeBillede
Lilien

Geografisk sted: Frederiksberg

Tilbage til Barnløshed og behandling